Danny081

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red abbonement verzekering

Hoi ik heb een red abbonement en een vts verzekering. Mijn telefoon was gevallen en zoals beloofd opgehaald ter reparatie of een nieuw toestel. Als ik een nieuw toestel zou krijgen zou ik daarover gebeld worden. Vandaag kreeg ik een mail dat mijn toestel was gerepareerd. Volgende week komen ze et toestel HTC ONE terug brengen. Mijn vraag is: wat is de criteria voordat je een nieuw toestel krijgt. Mijn telefoon is helemaal aan gruzelementen. Hoeken beschadigd scherm beschadigd, camera doet raar ma de val. Hoe kan dit gerepareerd worden zonder alle onderdelen te vervangen wat mij duurder lijkt dan een nieuw toestel te leveren??
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Danny, wat precies het criterium is weet ik ook niet precies. Wat onderdelen, arbeidsloon, transportkosten, enzovoort kosten, daar gaat onze reparatiedienst over.

Op de reparatie zelf zit overigens wel garantie. Ik weet niet of je iets moest betalen voor de reparatie van je toestel, maar als die niet goed is uitgevoerd dan is de overgebleven defecten herstellen in ieder geval gratis. Ik zou je toestel nogmaals inleveren ter reparatie. Als dat kan wordt het defect dan alsnog gerepareerd en als het defect niet te repareren blijkt, dan is dat in ieder geval een criterium voor een helemaal nieuw toestel.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Lijkt mij, ook, een economische kwestie.
Als het € 150 kost om een toestel te maken of € 500 voor een nieuwe wordt je toestel gemaakt.
Klacht is verholpen en het herstel wat economisch verantwoord. Als de kosten hoger liggen dan het toestel waard is (aanschaf) dan herstel dan is deze totalloss en zal waarschijnlijk een nieuwe worden verstrekt.
In dit geval was het dus goedkoper om te maken dan te vervangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic