Hmmm heb nu bel sms en web, 100 min bellen (ok soms wat te weinig...), onbeperkt sms (doe ik zoiezo al niet veel omdat ik meer whatsapp....) en 1 gb data (meestal ruim vodoende, soms echter net ietsje te weinig...) . Daarbij 60 dagen per jaar in de voordeellanden tegen dezelfde condities bellen sms en internet als thuis.... Maak ik dus 2 x per jaar totaal ca 54 dagen gebruik van, geweldig!
Wat zou ik met Red opschieten?!
Ok bellen onbeperkt is prima, sms ia al onbeperkt en 1 gb heb ik nu ook, dan zou t dus 4 gb worden... Wat dan natuurlijk ook meteen een stuk duurder is....
Die 60 dagen in de voordeellanden ben ik dan ook blijkbaar kwijt, of is dat met Red ook mogelijk (zonder zakelijk abonnement natuurlijk, anders moet ik eerst een bedrijfje opzetten!)
Ik weet het nog niet zo net of ik er wat mee zou opschieten als ik overstap.... Het enige grote voordeel wat ik er nu in zie is het onbeperkt bellen, maar als ik dat weer afweg tegen die 60 dagen in de voordeelllanden nu....
Waarom niet wat meer keuze in data bv 500, 1gb, 1500, 2 gb, 2500, 3 gb, 3500 en 4 gb.
Ikzelf heb nu dus 1 gb, maar een enkele keer heb ik net ietsje meer nodig. Nu kan je bij Red dus alleen kiezen tussen 1 en 4 gb. Dat laatste is dus enorm veel meer....
Ook een mogelijkheid om bv eea om te draaien. Bv onberpkt data en sms (laatste gebruikt immers bijna niemand meer....) en dan keuze uit belminuten bv 100, 150, 200, 250 enz...
Maak het gewoon lucratiever en geef dus meer keuze!
En aub ook gewoon weer die 60 dagen in voordeellanden tegen zelfde conditie's als thuis erbij en dus niet alleen voor zakelijke klanten.
Komt tijd, komt raad... Ik wacht dus nog even met overstap.