Jamesco

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Red Unlimited is waardeloos!

Hoi, 

 

Ik ben al sinds dat ik het mij kan herinneren Vodafone klant. Ik ben recent overgestapt van Red Together naar Red Unlimited vanwege veranderende prive situatie. Ik dacht: ah fijn een abonnement zonder zorgen waarbij je unlimited data hebt. Ik gebruik 20 van de 30 dagen per maand minder dan 5gb. Prima, dan werkt dit top! Maar op het moment dat ik het echt nodig heb, unlimited data, moet ik na 6gb naar een App om mezelf als een soort klein kind nog meer data te geven. Ik vind dit echt heel erg sneu, dat je op deze manier je duurste abonnement durft in te richten. Ik neem dit abonnement juist om volledig 'care free' te zijn, mij geen zorgen hoef te maken over dataverbruik en belminuten e.d.. 

 

Nu als mijn 6gb op is, soms ben je net te laat (bijvoorbeeld tijdens een video call oid), wordt mijn internet erg traag, het openen van de app is dan bijna onmogelijk. En dan kan ik 1gb erbij krijgen... Als ik geluk heb! Want de helft van de tijd is de App niet up-to-date met je daadwerkelijk verbruik. 

 

Is er enig zicht op dat deze abonnementsvorm echt een Unlimited abonnement wordt? Bij KPN las ik dat je bijvoorbeeld je data kunt toevoegen met een SMS, dat is toch veel handiger als je data op is? Dat zou ik nog wel enigszins acceptabel vinden. Maar hier wil je toch eigenlijk helemaal niet mee bezig zijn?

 

 

 

 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Jamesco

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je met een Unlimited abonnement verwacht care-free te zijn op de momenten waarop je het nodig hebt. En wat betreft belminuten is dat inderdaad het geval, maar wat betreft het dataverbruik niet helemaal. Je moet dan, zoals je zelf al aangeeft, via My Vodafone opnieuw 1 GB toevoegen. En laat ik direct eerlijk zijn dat dit niet altijd vlekkeloos werkt. Ons oplosteam ontvangt om die reden graag voorbeelden. Graag maken @Louis en ik dan ook een onderzoek voor je aan. Wil je ons hiervoor de volgende informatie toesturen in een privébericht?

Naam contractant: 
Postcode + huisnummer:
E-mailadres:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Type en merk telefoon:
App versie:

Waar we ook benieuwd naar zijn is of het probleem ook speelt als je eerst alle internetsessies afsluit (door alles op de achtergrond te sluiten of simpelweg even vliegtuigmodus aan te zetten) en of het issue alleen speelt via de My Vodafone App of ook via de browser? Mocht je voorbeelden met tijdstippen kunnen toevoegen aan je bericht waarop het niet lukt om extra data toe te voegen, dan zijn deze van harte welkom en kunnen wij deze toevoegen aan het onderzoek. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic