marek137

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Unlimited Data aanvullen werkt niet

Als ik door mijn 5 +1 GB data van mijn unlimited abonneme"nt heen ben, zou ik d.m.v. van de knop “aanvullen tot een 1GB weer opnieuw over data moeten beschikken. Alleen werkt deze knop/link niet, hoe vaak ik dit ook probeer.

Ik gebruik mijn unlimited abonnement voor alles waar ik internet voor nodig heb, inclusief TV kijken aangezien er op de locatie waar ik woon geen fysiek internet mogelijk is. Vandaar dat ik koos voor een unlimited abonnement. Maar helaas levert Vodafone dus niet de dienst die ze beloven. Al verscheidene malen contact gehad met de klantenservice maar die komen niet met een oplossing, behalve ontwijkende antwoorden.

Ik betaal dus nu voor een service die niet geleverd wordt. Komt hier een oplossing voor?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @marek137 
Welkom op de Vodafone Community. 

Unlimited data hoort ook unlimited te zijn! Het is dan ook zeker frapant waarom het activeren van 1 GB data via My Vodafone niet bij jou werkt. Je hoort namelijk elke dag te starten met 5GB. Zodra dit op is, dan activeren wij automatisch 1 GB. Heb je meer data nodig? Dan kun je onbeperkt steeds 1 GB extra activeren via My Vodafone. Ik ben dan ook benieuwd wat er misgaat waardoor dit laatste bij jou niet lukt. Krijg je een foutmelding te zien? Heb je het geprobeerd via zowel de browser versie van My Vodafone als de My Vodafone App? Wat heb je zelf verder allemaal al geprobeerd? Hoe meer informatie je ons kunt geven, hoe beter. Wil je daarnaast je Community profiel ook aanvullen met je gegevens? Ik weet namelijk nu, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @marek137 
Welkom op de Vodafone Community. 

Unlimited data hoort ook unlimited te zijn! Het is dan ook zeker frapant waarom het activeren van 1 GB data via My Vodafone niet bij jou werkt. Je hoort namelijk elke dag te starten met 5GB. Zodra dit op is, dan activeren wij automatisch 1 GB. Heb je meer data nodig? Dan kun je onbeperkt steeds 1 GB extra activeren via My Vodafone. Ik ben dan ook benieuwd wat er misgaat waardoor dit laatste bij jou niet lukt. Krijg je een foutmelding te zien? Heb je het geprobeerd via zowel de browser versie van My Vodafone als de My Vodafone App? Wat heb je zelf verder allemaal al geprobeerd? Hoe meer informatie je ons kunt geven, hoe beter. Wil je daarnaast je Community profiel ook aanvullen met je gegevens? Ik weet namelijk nu, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen update ontvangen, topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic