Trijntje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together

Het abonnement van mijn moeder en mij kan verlengd worden. Beiden hebben we momenteel Red Essential, maar vroegen ons af of het niet  voordeliger is om Red Together te nemen, aangezien onze abonnementen op één rekening staan. Daarnaast hebben wij ook Ziggo. Hoeveel zou dit kosten per persoon?

Ook wil ik graag een nieuw toestel (iPhone 11 64GB), mijn moeder wil haar oude toestel gewoon behouden. Wat is de gemiddelde levertijd?

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Trijntje 
De community is eigenlijk geen verkoop kanaal en het is daarom moeilijk om daar iets over te melden. Maar advies over een abonnement kan ik je wel geven, het is dan aan jezelf of je zit wilt doen of niet.

Een Red Together abonnement kost je, zonder toestel, 30,- euro in de maand en daar krijg je 100 GB voor (omdat je ook in bezit bent van Ziggo). En je moeder zou dan een Red Together Extra kunnen nemen en die kost 12,50 euro per maand en dan heb je samen opeens 200GB om te verdelen (beide voor 2 jaar). Met verdelen bedoel ik, je maakt er samen gebruik van. Als de een meer gebruikt dan de ander dan kan je die erop wijzen, of uitzetten en dan kan die niet meer online. Maar ik denk dat jullie dit samen wel kunnen regelen 🙂

Op die manier ben je samen 42,50 euro per maand kwijt en dan is het aan jullie of je dit deelt door 2 of dat de een het hoofd abonnement betaalt en de ander de extra. Mocht je toestel bij willen, kijk dan voor de actuele kosten op deze pagina. Ik kan je alleen maar aanraden om contact op te nemen met Vodafone om het voor je te regelen. Meer info, staat hier onder over het activeren van Red Together abonnement. Voor meer info over Red Together kan je vinden op deze pagina

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Vodafone helpt je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Je kan bellen met de klantenservice of langs gaan bij een Vodafone winkel. Maar let op, deze zijn, ivm de coronavirus, niet allemaal open. Dus controleer wel even of er een winkel in de buurt open is. Bellen kan ook!!

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur


Let op: door de coronavirus kan het zijn dat je langer moet wachten op iemand van de klantenservice!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Trijntje 
De community is eigenlijk geen verkoop kanaal en het is daarom moeilijk om daar iets over te melden. Maar advies over een abonnement kan ik je wel geven, het is dan aan jezelf of je zit wilt doen of niet.

Een Red Together abonnement kost je, zonder toestel, 30,- euro in de maand en daar krijg je 100 GB voor (omdat je ook in bezit bent van Ziggo). En je moeder zou dan een Red Together Extra kunnen nemen en die kost 12,50 euro per maand en dan heb je samen opeens 200GB om te verdelen (beide voor 2 jaar). Met verdelen bedoel ik, je maakt er samen gebruik van. Als de een meer gebruikt dan de ander dan kan je die erop wijzen, of uitzetten en dan kan die niet meer online. Maar ik denk dat jullie dit samen wel kunnen regelen 🙂

Op die manier ben je samen 42,50 euro per maand kwijt en dan is het aan jullie of je dit deelt door 2 of dat de een het hoofd abonnement betaalt en de ander de extra. Mocht je toestel bij willen, kijk dan voor de actuele kosten op deze pagina. Ik kan je alleen maar aanraden om contact op te nemen met Vodafone om het voor je te regelen. Meer info, staat hier onder over het activeren van Red Together abonnement. Voor meer info over Red Together kan je vinden op deze pagina

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Vodafone helpt je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Je kan bellen met de klantenservice of langs gaan bij een Vodafone winkel. Maar let op, deze zijn, ivm de coronavirus, niet allemaal open. Dus controleer wel even of er een winkel in de buurt open is. Bellen kan ook!!

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur


Let op: door de coronavirus kan het zijn dat je langer moet wachten op iemand van de klantenservice!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic