Hoi,
op 20 april heb ik hulp via de chat ingeroepen om een Red Together af te sluiten. De reden daarvoor was dat ik dit niet zelf online via Friends & Family kon afsluiten.
De medewerker begeleide mij door het hele proces en nadat ik het contract had veranderd kreeg ik de volgende melding; “ Bedankt voor de bestelling! Ik zie dat de order correct is geplaatst”.
Nu alleen mijn vrouw nog toevoegen en klaar is Kees. Zou je denken!
De contract overdracht was geregeld en op de dag dat het contract van mijn vrouw zou aflopen moest ik contact opnemen om haar abonnement in werking te zetten. Het samenvoegen van beide de contracten zou automatisch geregeld worden.
Zo gezegd, zo gedaan.
Echter, ik kon haar contract niet activeren omdat dit niet gebeurd was, ondanks een mail dat dit wel gebeurd zou zijn!?
Ik heb die dag in de namiddag nog een keer contact opgenomen om te vragen of dit inmiddels gebeurd was zodat ik haar kon toevoegen aan het Red Together contract. Echter zonder resultaat.
Vandaag tevens gekeken naar mijn nieuwe abonnement en wat schetst mijn verbazing? Ik zou een Red Essential abonnement hebben afgesloten?
Dit vind ik bijzonder vreemd. Zelf zou ik hier nooit voor kiezen omdat ik dan veel te weinig data tot mijn beschikking zou hebben.
Wat ook vreemd is, is dat , al zou ik het verkeerde abonnement afgesloten hebben, niemand van de medewerkers mij hierop geattendeerd heeft. Dit terwijl het overduidelijk is dat ik het over mijn Red Together abonnement heb.
Ik moet ook wel toegeven dat ik door een buitenlandse reis en familieomstandigheden niet de mails van Vodafone heb gelezen. Maar volgens de medewerker van de chat was de order toch correct geplaatst.
Mijn vraag is of dit voor mij nutteloze 2 jarig abonnement zonder problemen omgezet kan worden naar een Red Together?
ik hoor het graag.
Mvg.
L.N.