TV-Rdam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together, nummer wijzigen én oud nummer naar pre-paid?

Ik heb al langer Red Together Extra (200 Gb), voor mijzelf en één ander.

 

Nu wil ik dit tweede nummer terug zetten naar prepaid (moet het nummer nog wel behouden maar wordt verder niet meer gebruikt, én in plaats daarvan een ander nummer in de Red Together groep zetten.

Dit laatste zal wel kunnen (en me vast weer 15 euro per maand gaan kosten). Het gaat mij in eerste instantie om het naar pre-paid omzetten.

 

Overigens wel interessant dat er bij mijn advies geen opties zijn omdat ik voor het maximum betaal, maar nog niet de helft afneem. Zou toch verwachten dat je dan adviseert een kleinere (lees: goedkopere) bundel af te nemen. Dát zou pas klantenservice zijn...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @TV-Rdam, welkom hier!

Je maakt op dit moment gebruik van Red Together met 2 mobiele nummers en wenst het mobiele nummer van het Red Together Extra abonnement om te zetten naar prepaid. Dat is zeker mogelijk, zolang er natuurlijk niet meer sprake is van een jaarcontract. Dit kon ik niet voor je controleren omdat er geen gegevens zijn ingevuld, maar is iets wat je zelf gemakkelijk na kan kijken in My Vodafone. 

Het overzetten van het mobiele nummer naar prepaid gaan dan als volgt: 

  • Bestel een prepaid simkaart op deze pagina en activeer deze
  • Via de website kun je dan vervolgens nummerbehoud aanvragen van abonnement naar prepaid.
  • Je ontvangt een bevestiging via sms op zijn postpaidnummer
     

Een nieuw Red Together Extra abonnement kun je vervolgens zelf weer aanvragen in My Vodafone.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @TV-Rdam, welkom hier!

Je maakt op dit moment gebruik van Red Together met 2 mobiele nummers en wenst het mobiele nummer van het Red Together Extra abonnement om te zetten naar prepaid. Dat is zeker mogelijk, zolang er natuurlijk niet meer sprake is van een jaarcontract. Dit kon ik niet voor je controleren omdat er geen gegevens zijn ingevuld, maar is iets wat je zelf gemakkelijk na kan kijken in My Vodafone. 

Het overzetten van het mobiele nummer naar prepaid gaan dan als volgt: 

  • Bestel een prepaid simkaart op deze pagina en activeer deze
  • Via de website kun je dan vervolgens nummerbehoud aanvragen van abonnement naar prepaid.
  • Je ontvangt een bevestiging via sms op zijn postpaidnummer
     

Een nieuw Red Together Extra abonnement kun je vervolgens zelf weer aanvragen in My Vodafone.

TV-Rdam
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

 

Bij de aanvraag voor een pre-paid simkaart is de uitdaging dat de eigenaar van dit nummer momenteel niet in Nederland verblijft, maar in Amerika.

Als ik voor een e-sim kies, kan die dan wel worden geactiveerd?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Nee, een eSIM moet in Nederland worden geactiveerd, net zoals een Simkaart. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic