Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Hallo,
Ik wil graag samen met mijn vader en moeder de red together data budel. Mijn vader en moeder zijn klant van vodafone maar ik nog niet. Als ik een nieuwe telefoon wil kopen hoe moet ik dat dan doen? Moet ik een los toestel kopen of moet ik de telefoon aanklikken met die red together data bundel.
Groetjes Mabel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @mabeldekanter
De abonnementen van je vader en moeder moeten op 1 klantnummer worden geplaatst. Als jij over wil dan neem je een Red Together extra op het klantnummer van je vader en bestel je daar gelijk een toestel bij.
Met Red Together kun je straks meerdere personen samenbrengen onder één abonnement. En dat heeft een aantal voordelen. Zo verdubbelen we je data, die je samen kunt delen, ontvang je 1 rekening voor de hele groep en met het instellen van notificaties via Datategoed en met de Pauzeknop houd je makkelijk een klein beetje controle. Met Red Together kan elk lid van de groep bovendien onbeperkt bellen en SMS'en.
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur
Dus eerst regelen dat je vader en moeder op 1 Red Together abonnement komen. 1 Red Together en de ander de Red Together Extra. Hierboven heb ik uitleg gegeven en het beste kan je dit regelen met Vodafone.
Succes in ieder geval!
Hoi @mabeldekanter
De abonnementen van je vader en moeder moeten op 1 klantnummer worden geplaatst. Als jij over wil dan neem je een Red Together extra op het klantnummer van je vader en bestel je daar gelijk een toestel bij.
Met Red Together kun je straks meerdere personen samenbrengen onder één abonnement. En dat heeft een aantal voordelen. Zo verdubbelen we je data, die je samen kunt delen, ontvang je 1 rekening voor de hele groep en met het instellen van notificaties via Datategoed en met de Pauzeknop houd je makkelijk een klein beetje controle. Met Red Together kan elk lid van de groep bovendien onbeperkt bellen en SMS'en.
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur
Dus eerst regelen dat je vader en moeder op 1 Red Together abonnement komen. 1 Red Together en de ander de Red Together Extra. Hierboven heb ik uitleg gegeven en het beste kan je dit regelen met Vodafone.
Succes in ieder geval!
Hey @mabeldekanter . Welkom hier!
Kijk, wat een goed idee om jullie abonnementen te bundelen. Zo genieten jullie allemaal van een super uitgebreid abonnement. Heeft de informatie van @Energieboy je zo helemaal geholpen, of heb je nog andere vragen voor ons? 🙂
Vraag
Ik wil graag over naar een together samen met mijn 2 zoons
Ik heb een telefoon met red essential , die je dan omzet naar een together
Mijn beide zoons willen allebei een nieuwe telefoon.
En samen met mij bij een to gether.
Kan dat?
Of moeten ze eerst een mobiel kopen?
Vr Gr sas
Hoi @Saswas
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat je wil, dat kan . Zelf kan je natuurlijk gewoon overstappen naar een Red Together abonnement, dat is geen probleem. Je zoon’s willen graag een nieuw toestel bij een abonnement, dat kan natuurlijk ook.
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur
Je kan dus het best contact opnemen met Vodafone en die gaan dan stap voor stap met je doornemen wat je het best kan doen. Omzetten naar 1 klantnummer en dan 2 nieuwe Extra abonnementen op de Red Together met een nieuw toestel. Het kan, maar is dus even puzzelen voor de medewerker, maar die komt daar wel uit. Die kent de kneepjes en weet hoe dit doorgevoerd moet worden.
Succes en laat nog even weten of het is gelukt
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...