Hoi @Saswas
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat je wil, dat kan . Zelf kan je natuurlijk gewoon overstappen naar een Red Together abonnement, dat is geen probleem. Je zoon’s willen graag een nieuw toestel bij een abonnement, dat kan natuurlijk ook.
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur
Je kan dus het best contact opnemen met Vodafone en die gaan dan stap voor stap met je doornemen wat je het best kan doen. Omzetten naar 1 klantnummer en dan 2 nieuwe Extra abonnementen op de Red Together met een nieuw toestel. Het kan, maar is dus even puzzelen voor de medewerker, maar die komt daar wel uit. Die kent de kneepjes en weet hoe dit doorgevoerd moet worden.
Succes en laat nog even weten of het is gelukt