Linda Pol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together: iemand toevoegen lukt niet

Ik wil iemand toevoegen aan de red together bundel maar dat lukt niet.
Al een week bezig via klantenservice, afsluiten van oude Abbott doen ze zo maar de andere activeren ho maar.
En dan wel kosten krijgen omdat je ineens geen datategoed meer hebt.
:rage:
graag nu eens ACTIE!!!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Linda Pol wat vervelend dat het toevoegen maar niet lukt. Dit verloopt via onze specialisten op 0800 - 22 66 789 (gratis).
Openingstijden maandag t/m vrijdag van 8:00 - 18:00 uur. Zaterdag van 08:00 - 20:00 uur. Via Twitter of Facebook kunnen we dit helaas niet regelen.

Cc Energieboy

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi Linda Pol
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze community is er alleen voor klanten die elkaar kunnen helpen. Dit is echt een vraag waar klanten je niet mee kunnen helpen. Je bent toch overgeleverd aan de klantenservice. Je kan ze ook bereiken via Twitter en/of Facebook via een privé berichtje. Even uitleggen wat er aan de hand is en dan kunnen ze voor je uitzoeken waarom er ergens een kink in de kabel zit.

Je komt daar zeker een stuk verder mee dan via hier. Succes en laat weten hoe het is opgelost.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Linda Pol wat vervelend dat het toevoegen maar niet lukt. Dit verloopt via onze specialisten op 0800 - 22 66 789 (gratis).
Openingstijden maandag t/m vrijdag van 8:00 - 18:00 uur. Zaterdag van 08:00 - 20:00 uur. Via Twitter of Facebook kunnen we dit helaas niet regelen.

Cc Energieboy
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Top, zal het onthouden.
Hoop dat de TS hier mee geholpen is.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi Linda Pol
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze community is er alleen voor klanten die elkaar kunnen helpen. Dit is echt een vraag waar klanten je niet mee kunnen helpen. Je bent toch overgeleverd aan de klantenservice. Je kan ze ook bereiken via Twitter en/of Facebook via een privé berichtje. Even uitleggen wat er aan de hand is en dan kunnen ze voor je uitzoeken waarom er ergens een kink in de kabel zit.

Je komt daar zeker een stuk verder mee dan via hier. Succes en laat weten hoe het is opgelost.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Linda Pol wat vervelend dat het toevoegen maar niet lukt. Dit verloopt via onze specialisten op 0800 - 22 66 789 (gratis).
Openingstijden maandag t/m vrijdag van 8:00 - 18:00 uur. Zaterdag van 08:00 - 20:00 uur. Via Twitter of Facebook kunnen we dit helaas niet regelen.

Cc Energieboy
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Top, zal het onthouden.
Hoop dat de TS hier mee geholpen is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic