plurex100

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together data verdelen lukt niet

Ik wil graag, nu na bijna 2 uur bellen, en vele keren doorverbonden te worden, in de hold gezet te worden, graag een oplossing willen hoe ik de 80Gb kan verdelen. De mensen aan de telefoon van Vodafone weten het ook niet op te lossen. Vandaag weer 1uur aan de telefoon gehangen zonder oplossing, en weer wachten en wachten. Graag een oplossing !!

ps, ook iets doen aan al die vragen die ik continue moet beantwoorden, verificatie codes, om te laten zien wie ik ben ..
22 Reacties 22
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het forum wordt zeer zeker gelezen. Alleen vanuit het forum kan ik helaas niet in de systemen wegens privacy redenen. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld niet meekijken hoever het staat met een onderzoek etc. Betreft dit soort issues zal ik jullie moeten doorverwijzen.

Bij Vodafone is er gekozen, dat het forum bedoelt is voor vragen van klanten, die beantwoord worden door andere klanten.
Echter ben ik wel dankbaar dat de ervaringen die jullie hebben, ook gedeeld worden.
Hieruit kan ik weer verbeterpunten intern aankaarten.
eouwehand

Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Marilyn77 Bij mij werkt het gelukkig, maar als ik het zo lees moet ik vooral geen pauzeknop indrukken of databundels toewijzen, want ook bij mij ging het daar in het begin fout mee. Dus daar blijf ik sinds die tijd maar vanaf 😉

Wat ik overigens kwalijk vind, is dat mij meerdere malen telefonisch is verteld (nadat ik hier specifiek naar vroeg) dat de bundel in het buitenland ook echt volledig te gebruiken zou zijn. Dit is niet zo, pas toen mijn abonnement al liep kwam er online ineens een aanvulling dat dit max 20 GB per sim per maand mag zijn.

En ik zie nu ineens dat ik 55 euro betaal i.p.v. 45 voor het Red Together (basis)abonnement en ook de Red Extra zijn duurder. Daarna wordt er op de rekening weer een korting berekend, maar uiteindelijk betaal ik dus meer (dan 45+15+15=75) dan het in mijn geval zou moeten zijn, zonder dat ik ook maar iets extra’s heb afgenomen (alles was binnen bundel). Ik wacht eerst maar tot de volgende rekening, voordat ik weer ga bellen... Zucht
Ieke10

Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Dat is bij mij ook het geval. I’ heb gelijk gebeld, kreeg netjes een rectificatie, maar toch. Het is niet wat ik afgesproken heb. Want nu staat er bij mij ook maandelijks €10,00 korting. Wat gebeurd er na 2 jaar als ik het abonnement laat doorlopen bijvoorbeeld? Of al eerder als mijn contractdatum afloopt in februari.? Dat zou ik graag willen weten. Daar ga ik nog over bellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic