Hoi @WandaBoeije
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat een lang verhaal en vervelend dat het allemaal zo verloopt. Ik ben geen medewerker van Vodafone maar er zijn gelukkig wel medewerkers van Vodafone hier online om je te helpen. Heb nog even geduld, ze lezen zich in en dan zullen ze hier antwoord geven. Ik ben al lange tijd klant en heb veel dingen gehoord, en gelezen, maar het verhaal dat je een nieuw nummer krijgt bij Vodafone en die dan weer kan laten vervallen, kende ik nog niet. Dat wil niet zeggen dat ze dit misschien wel doen uit coulance, maar zelf heb ik daar nog niet eerder van gehoord. Zou haast zeggen, begrijpelijk dat de medewerkers er ook niets van snappen.
Heb je wel contact gehad met het speciale Red Together team? (0800-0200976). Maar nogmaals, ik weet natuurlijk ook niet alles en wat Vodafone aan beloftes kan doen via de telefoon. Wat ik schreef, er zijn gelukkig ook Vodafone medewerkers hier online en die kunnen met je mee kijken wat er nu is gebeurd en wat de afspraken zijn. Heb nog even geduld en dan zullen ze hier wel berichten.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |