Hoi @Pieter1971
Oh jee, wat jammer dat er van alles is mis gegaan met het afsluiten van je Red Together contracten. Het is ook best een ingewikkeld contract omdat de klantnummers hetzelfde moet zijn als de hoofd aanvrager en als dat niet helemaal goed is gegaan dan loop je tegen wat vervelende nadelen aan. Het is wel goed dat Vodafone dit heeft geannuleerd en dat het opnieuw zal worden aangesloten. Normaal gezien zouden de personen, die gebruik maken van Red Together Extra, direct gebruik moeten kunnen maken van je data. Daarom is het zo vreemd dat ze je 12 november aansluiten, maar dat het vandaag al is ingegaan.
Je kan bellen met de speciale klantenservice van Red Together, 0800-2266789, en daar zitten mensen klaar die je verder kunnen helpen. Wil je liever hier via de Community dan zou het kunnen dat @Cecilia je kan helpen, maar daar ben ik niet zeker van. Heb nog even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |