tbolta
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together abonnement geeft onterecht melding bundel op

Via sms krijg ik de melding dat de 100gb gezamenlijke bundel volledig gebruikt is terwijl er slechts 2,5gb is gebruikt tot nu toe.

Met vriendelijke groet

Theo Bolta

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9174Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1994Likes

Hoi @tbolta 
Dat klopt, er is een storing! 

Zie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025

Zet je BloX Beperkt Internet aan, dan kan je zo ie zo op internet, al is het dan trager!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9174Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1994Likes

Hoi @tbolta 
Dat klopt, er is een storing! 

Zie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025

Zet je BloX Beperkt Internet aan, dan kan je zo ie zo op internet, al is het dan trager!

Bekijk in context

T.Kroes-Martena
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krijg een sms dat mijn data bundel van red together op is en dat klopt helemaal niet als ik op mijn app kijk of op de site van Vodafone staat er ook 0 Mb's wat is ermee aan de hand?

Hoop niet dat ik straks flink moet bijbetalen 

Met vriendelijke groet 

T.Kroes-Martena

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9174Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1994Likes

Hoi @T.Kroes-Martena 
Nee hoor, Vodafone weet van dit probleem en zal het natuurlijk allemaal netjes oplossen. Nog even geduld hebben en dan komt alles wel weer goed. 

Volg deze topic:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025

Uitgelicht topic