1
Vraag
2
Reacties
chacik

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together Extra verlengen met toestel

Goedemorgen,

 

Ik heb twee vragen.

 

Vraag 1:

Is het mogelijk om een Red Together Extra abonnement te verlengen met een nieuw toestel erbij?

Ik kan dit optie nergens vinden - het is of Red Together Extra verlengen als sim-only of een als een Red of Start abonnement kiezen met een toestel.

 

Vraag 2:

Kan ik Red Together Extra via BelSimpel verlengen? Het is veel goedkoper daar. Ze zeggen dat het met een trucje wel kan - namelijk de goedkoopste abonnement met een toestel nemen via BelSimpel en via Vodafone klantenservice laten overzetten terug naar Red Together Extra. Kan dit niet makkelijker?

 

Mvg,

chacik

 

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @chacik 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, je kan een Red Together Extra abonnement afsluiten met een toestel, dat is geen enkel probleem. Als je op de website van belsimpel.nl een mogelijkheid ziet om je abonnement om te zetten, met toestel, dan zou ik dat doen. Anders zou ik, maar dat is persoonlijk, geen trucjes uithalen, want dat gaat altijd fout! Ik heb ook begrepen dat belsimpel.nl geen Red Together Extra abonnementen verkoopt. 

Antwoord van een Vodafone medewerker bij iemand anders met deze vraag:
Het verschil in het tarief voor het toestel is afhankelijk van de prijsafspraken met fabrikanten. Daarnaast kunnen er verschillende acties zijn waardoor je bij een webwinkel of bij ons goedkoper uit kan zijn. Vanaf 4 maanden voor de einddatum, is het mogelijk om je abonnement te verlengen. Je nieuwe abonnement gaat dan in op de einddatum van je huidige abonnement. Je kunt bij Bij Belsimpel kiezen voor de optie verlengen met het desbetreffende nummer. Daarna kun je het abonnement selecteren (dit moet in dit geval het Red Together abonnement zijn) en daarna het toestel selecteren. Zodra je voor verlengen kiest, zal  je abonnement geupdate worden met de variant die je selecteerd. Daar hoeft verder niets gekoppeld te worden.

Indien je niet het Red Together abonnement kunt selecteren, dan raad ik aan om dit niet te doen. Zodra je abonnement namelijk aangepast wordt. zal het abonnement omgezet worden naar de variant die je gekozen hebt. Is dit niet het Red Together abonnement, dan zal het abonnement wat hieraan gekoppeld is (Red Together Extra), zonder data komen te zitten. Dan moeten wij nog je abonnement gaan omzetten en opnieuw de koppeling tussen beide nummers maken. Dat zou zonde zijn. Ik raad dan ook aan om goed te controleren of je dit abonnement kunt selecteren.

Wil je hulp bij de aankoop van Red Together met een toestel, neem dan contact op met een van de Vodafone moderatoren, bel 1201 of bel met 0800-2266789 (speciale Red Together afdeling).

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Uh ja, dat zei ik. Als je een abonnement van Red Together Extra wil verlengen met toestel, dan kan je het best bellen met de klantenservice. Die kunnen je prima helpen en dan weet je zeker dat het gebeurd, zonder problemen. Je kan deze pagina ook even bekijken:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red63-red-together-2jr/true/ 

(als je geen Ziggo hebt, even aangeven dat je GEEN Ziggo hebt!)
Maar het beste is altijd nog om te bellen met 0800-2266789 (speciale Red Together afdeling)

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @chacik 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, je kan een Red Together Extra abonnement afsluiten met een toestel, dat is geen enkel probleem. Als je op de website van belsimpel.nl een mogelijkheid ziet om je abonnement om te zetten, met toestel, dan zou ik dat doen. Anders zou ik, maar dat is persoonlijk, geen trucjes uithalen, want dat gaat altijd fout! Ik heb ook begrepen dat belsimpel.nl geen Red Together Extra abonnementen verkoopt. 

Antwoord van een Vodafone medewerker bij iemand anders met deze vraag:
Het verschil in het tarief voor het toestel is afhankelijk van de prijsafspraken met fabrikanten. Daarnaast kunnen er verschillende acties zijn waardoor je bij een webwinkel of bij ons goedkoper uit kan zijn. Vanaf 4 maanden voor de einddatum, is het mogelijk om je abonnement te verlengen. Je nieuwe abonnement gaat dan in op de einddatum van je huidige abonnement. Je kunt bij Bij Belsimpel kiezen voor de optie verlengen met het desbetreffende nummer. Daarna kun je het abonnement selecteren (dit moet in dit geval het Red Together abonnement zijn) en daarna het toestel selecteren. Zodra je voor verlengen kiest, zal  je abonnement geupdate worden met de variant die je selecteerd. Daar hoeft verder niets gekoppeld te worden.

Indien je niet het Red Together abonnement kunt selecteren, dan raad ik aan om dit niet te doen. Zodra je abonnement namelijk aangepast wordt. zal het abonnement omgezet worden naar de variant die je gekozen hebt. Is dit niet het Red Together abonnement, dan zal het abonnement wat hieraan gekoppeld is (Red Together Extra), zonder data komen te zitten. Dan moeten wij nog je abonnement gaan omzetten en opnieuw de koppeling tussen beide nummers maken. Dat zou zonde zijn. Ik raad dan ook aan om goed te controleren of je dit abonnement kunt selecteren.

Wil je hulp bij de aankoop van Red Together met een toestel, neem dan contact op met een van de Vodafone moderatoren, bel 1201 of bel met 0800-2266789 (speciale Red Together afdeling).

chacik
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag @Energieboy

Bedankt voor je reactie.

Ik wil graag zonder gedoe verlengen. Zoals ik zei is de optie om Red Together Extra met toestel te verlengen niet te vinden. Het is of Red Together Extra sim-only of een ander abonnement (Start of Red) met toestel. Moet ik dan met de klantenservice bellen om Red Together Extra met toestel te verlengen? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Uh ja, dat zei ik. Als je een abonnement van Red Together Extra wil verlengen met toestel, dan kan je het best bellen met de klantenservice. Die kunnen je prima helpen en dan weet je zeker dat het gebeurd, zonder problemen. Je kan deze pagina ook even bekijken:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red63-red-together-2jr/true/ 

(als je geen Ziggo hebt, even aangeven dat je GEEN Ziggo hebt!)
Maar het beste is altijd nog om te bellen met 0800-2266789 (speciale Red Together afdeling)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic