DirtyDutch

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Red Together Account

Heb sinds een dag een Vodafone Red Together plus 2 x Red Together extra voor mijn kids en op onze toestellen de My Vodafone App geïnstalleerd maar kan alleen maar inloggen op mijn account(hoofdgebruiker).Nu wil ik dat hun een eigen account hebben en dus met beperkingen in instellingen en niet zoals nu dat ze als het ware ook 'hoofdgebruiker' zijn en alles kunnen instellen.

Wat heb ik geprobeerd :

-een nieuw account proberen aan te maken maar krijg de melding dat dit nummer al gekoppeld is aan een My Vodafone account, mijn account dus (hoofdgebruiker)
-op aanraden van iemand van de Vodafone Chat moest ik in de profielen kunnen beheren waar hun wel en geen toegang tot hebben.

Heb dit via de Vodafone Chat steeds geprobeerd maar heb het idee dat niemand echt weet over hoe of wat..

Kom van T-Mobile en jarenlang klant te zijn geweest maar weggegaan voor de belachelijke prijzen maar zou goedkoop echt duurkoop zijn...Hoop dat dit echt een valse start is want begin nu al mijn twijfels te krijgen, nog maar te zwijgen over de Data die niet goed werd zichtbaar gegeven..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels zijn de uitnodigingen verstuurd via My Vodafone. Ik hoor graag of het correct staat DirtyDutch

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi DirtyDutch
Ik leg je graag uit hoe je een uitnodiging kan sturen.

Je dient hiervoor in te loggen in My Vodafone via de website. Vervolgens kun je via het profiel andere uitnodigen en nummers beheren. Hier ga je andere uitnodigen, geef je aan naar welk e-mailadres (per nummer) de uitnodiging gestuurd moet worden en om welk mobiel nummer het gaat.
Mocht je dit niet lukken dan hoor ik het graag. Dan zal ik je een privébericht sturen.
DirtyDutch
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven

Bedankt voor de snelle reactie maar helaas geen succes,graag stap voor stap uitleg via privebericht??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd DirtyDutch.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels zijn de uitnodigingen verstuurd via My Vodafone. Ik hoor graag of het correct staat DirtyDutch
DirtyDutch
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steven

Heb inmiddels aparte accounts kunnen aanmaken en werkt zoals het hoort,top!!

bedankt voor de snelle en duidelijke service!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super :)! Heel graag gedaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic