Heb sinds een dag een Vodafone Red Together plus 2 x Red Together extra voor mijn kids en op onze toestellen de My Vodafone App geïnstalleerd maar kan alleen maar inloggen op mijn account(hoofdgebruiker).Nu wil ik dat hun een eigen account hebben en dus met beperkingen in instellingen en niet zoals nu dat ze als het ware ook 'hoofdgebruiker' zijn en alles kunnen instellen.
Wat heb ik geprobeerd :
-een nieuw account proberen aan te maken maar krijg de melding dat dit nummer al gekoppeld is aan een My Vodafone account, mijn account dus (hoofdgebruiker)
-op aanraden van iemand van de Vodafone Chat moest ik in de profielen kunnen beheren waar hun wel en geen toegang tot hebben.
Heb dit via de Vodafone Chat steeds geprobeerd maar heb het idee dat niemand echt weet over hoe of wat..
Kom van T-Mobile en jarenlang klant te zijn geweest maar weggegaan voor de belachelijke prijzen maar zou goedkoop echt duurkoop zijn...Hoop dat dit echt een valse start is want begin nu al mijn twijfels te krijgen, nog maar te zwijgen over de Data die niet goed werd zichtbaar gegeven..