@Energieboy
Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was in mij post, maar hier is mijn tekst nog een keer:
Ik betaal 30 euro p./m. voor abonnementskosten en daarbij extra gebruikskosten. De extra gebruikskosten zijn begrijpelijk want ik bel soms naar 0900 nummers.
Wat ik niet begrijp is waarom ik 30 euro p./m betaal terwijl Red Essential 25 euro kost. Ik bel niet in of naar het buitenland. Waar komen die extra 5 euro kosten vandaan?
Ik heb alles al nagekeken nu ik beschik over een account en die extra kosten die buiten de bundel zijn (dus die 0900 nummers) die komen boven op de abonnements kosten van 30 euro die ik nu betaal zoals ik hierboven vermeld had. Ik moest vorige maand ongeveer 37 euro betalen, dus die extra kosten waren 7 euro van 0900 nummers, dat begrijp ik.
Maar ik had het over abonnementskosten die 25 euro kosten voor Red Essential, maar ik betaal 30 euro en krijg 3 GB databundel.
Ik vind dit een vreemde manier van zaken doen, waarom kan Vodafone niet gewoon automatisch mijn abonnement aanpassen naar 5 GB bundel en de prijs veranderen voor een bestaande klant die gewoon betaald. Zoals ik al zei kon ik jaren niet in mij gegevens kijken en aanpassen.
Ik heb de abonnementen van Vodafone bekeken, maar er is maar weinig vrijheid en aan te passen om iets goed samen te stellen. Je kan belminuten en databundel niet apart instellen, want er zijn maar 6 keuzes met voorgekozen instellingen.
Ik ga daarom dus niet verlengen, maar overstappen naar een andere provider waar er wel meer vrijheid en mogelijkheid is om een abonnement precies persoonlijk samen te stellen en niet maar 6 keuzes zijn zoals bij Vodafone.
En tot zover heeft Vodafone niet laten zien dat ze flexibel zijn voor de klant. Dat is niet echt met de tijd meedenken en ook te zien aan de beperkte abonnement keuzes die Vodafone aanbied.