Boyv89
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Essential

Hallo. Ik heb vodafone red essential, icm met ziggo 10GB data. Nu zie ik op de vodafone site bij red essential 20GB data. Ik neem aan dat bestaande klanten dan ook die 20GB data krijgen ipv de 10 die ik nu heb?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9293Posts
  • 2942Oplossingen
  • 2060Likes

Hoi @Boyv89 
Heb je voor maart 2019 je abonnement afgesloten of na maart 2019? Alle abonnementen wat afgesloten zijn na maart 2019 hebben de extra data ontvangen. Wanneer is jouw abonnement afgesloten?

Een Vodafone Community medewerker kijkt graag met je mee wat er aan de hand is. Heb even geduld en dan zullen die hier een reactie geven om je te helpen en te kijken wat ze er aan kunnen doen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9293Posts
  • 2942Oplossingen
  • 2060Likes

Hoi @Boyv89 
Heb je voor maart 2019 je abonnement afgesloten of na maart 2019? Alle abonnementen wat afgesloten zijn na maart 2019 hebben de extra data ontvangen. Wanneer is jouw abonnement afgesloten?

Een Vodafone Community medewerker kijkt graag met je mee wat er aan de hand is. Heb even geduld en dan zullen die hier een reactie geven om je te helpen en te kijken wat ze er aan kunnen doen. 

Bekijk in context

Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3522Posts
  • 213Oplossingen
  • 434Likes

Hoi @Boyv89 

Wanneer jij Ziggo gebruikt, zou de dataverdubbelaar automatisch moeten werken. Staan bij zowel Vodafone als Ziggo de adressen identiek geregistreerd? En vanaf wanneer gebruik jij Red Essential?

Uitgelicht topic