Jimmysc

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Abonnement

Ik heb al een tijdje Vodafone Red abbo bij Vodafone en ben er tevreden mee. Ik sinds een tijd ook een Vodafone Red via mijn werk en heb mijn prive nummer doorgeschakeld naar mijn werk nummer. Nu zie ik dat ik een factuur heb van 72,99 euro ipv 51,99 elke maand en ik zie dat er nog overige kosten zijn van 8 euro voor 30 minuten bellen terwijl ik onbeperkt bellen heb!

Ik zie hier https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/tarievenoverzicht_vodafone_red_7_april_2014.pdf

dat doorschakelen gratis is als het een inkomende gesprek is en dit is het telkens geweest, geen uitgaande. Ik wacht al een maand hierop en er word niks aan gedaan.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Jimmysc

Ik raad je aan om contact hierover op te nemen met de klantenservice. Vanuit hier kunnen wij jou niet verder helpen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld en vanuit hier kan ik niet in de systemen van Vodafone.
De klantenservice kan zien waar de overige kosten vandaan komen en tevens ook checken voor je waarom doorschakelen geld kost.


Jimmysc
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gedaan en zou ook worden teruggebeld, maar weken later zie ik weer dat de nieuwe maand ook alweer dezelfde kosten heeft en ben nog steeds niet terug gebeld... Nu maak ik kosten terwijl dat niet zou moeten.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Goedemiddag Jimmysc,

Directe of indirecte doorschakeling naar een vast of mobiel nummer in Nederland. Doorschakelingen worden apart van het tegoed in rekening gebracht € 0,25 per minuut.
Dit staat weergegeven in de algemene voorwaarden van je abonnement die je elf hebt toegevoegd bij Tarieven overig gebruik....

Ik zou de specificatie van je rekening eens doornemen.

Groetjes,
Daims
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic