Harry07

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reclame sms-jes Vodafone... je komt er niet vanaf!!!

Hoe jaag je een Vodafone Prepaid gebruiker naar de concurrent?
Nou, gewoon door hem alles te laten doen om de reclames uit te zetten en dan lekker gewoon door blijven gaan met reclame Spammen!

Trieste geschiedenis van klant onvriendelijkheid & incompetentie bij Vodafone:

Ergens in september, reclame sms gekregen met onderan de tekst: "wilt u deze berchten niet meer ontvangen? Neem contact op met 1200" (o.i.d.).
Okay doe ik! Ik bel en een meneer 'regelt' het voor mij.
6 oktober: daar is ie weer! Wéér een reclame sms. Ben laaiend en ga naar de Voda winkel hier in Veenendaal.
Jongeman gaat voor mij bellen/regelen. Hij krijgt te horen dat zoiets helemaal niet kan. Ik laat hem de tekst onderaan de sms zien (contact met 1200 opnemen). aan de andere kant van de lijn snappen ze het nu (lijkt het).
"het wordt geregeld, u moet alleen de telefoon even helemaal uit en weer aan doen om het te activeren"
Okay, gedaan en ben benieuwd..
6 november: en ja hoor daar is de sms weer! Ik weer naar de voda winkel. Deze winkelbediende weet de oplossing, gewoon 'infoberichten' uitzetten en klaar.. zou het nu echt???
24 november: jaja, je komt echt niet van mijn reclames af hoor denkt Vodafone. Wéér een sms met reclame..!
En wéér ga ik naar de winkel. Er wordt nu lang gebeld en het blijkt dat 'iemand' vergeten is het 2e vinkje (aan of uit) te zetten. Zo, gedaan! Nu moet het goed gaan... (ik geloof er geen barst van!)
15 december: zie je wel, ze nemen me gewoon in de zeik bij Vodafone! Wéér een reclame sms!

Ik ga nu een paar dingen doen:

1. Radar informeren over dit ongelooflijk klant irriterend gedrag van Vodafone
2. een ingezonden brief aan de Telegraaf hierover
3. Wie het maar horen wil, waarschuwen voor de praktijken van Vodafone en de incompetentie om iets wat men moet kunnen, te regelen
4. ook niet overwegen om Vodafone met totaalpakket (TV, Internet, Telefoon) als provider te nemen. (Mooie praatjesmaker van Vodafone was hiervoor aan de deur)
5. Vodafone als Spammer melden bij de ACM

Ik heb het helemaal met ze gehad!!!
29 Reacties 29
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Met betrekking tot de reclame smsjes:

We hebben kunnen achterhalen wat er misgaat bij het afmelden. Indien je een prepaid gebruiker bent en geen reclame smsjes wilt ontvangen kun je contact opnemen met onze klantenservice om dit in orde te maken. Helaas is deze optie niet beschikbaar in My Vodafone.

Indien je hierover nog vragen hebt hoor ik het graag.
Harry07
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
"kun je contact opnemen met onze klantenservice om het in orde te maken"

Sorry hoor, maar ik schiet nu in de lach....
Dat is nu namelijk al VIER keer gedaan. 1x door mij via 1200 en 3x via de Vodafonewinkel.

O ja, ik heb mijn unlockcode nu binnen. Nog even beltegoed opmaken en ik ben weg 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Harry07 schreef:
"kun je contact opnemen met onze klantenservice om het in orde te maken"

Sorry hoor, maar ik schiet nu in de lach....
Dat is nu namelijk al VIER keer gedaan. 1x door mij via 1200 en 3x via de Vodafonewinkel.

O ja, ik heb mijn unlockcode nu binnen. Nog even beltegoed opmaken en ik ben weg 🙂
Beste @Harry07,

Ik vind je kritiek in dit geval onterecht. In mijn vorige post heb ik namelijk aangeboden om jullie te helpen en om meer gegevens gevraagd. Helaas had je hier geen vertrouwen in en ben je niet ingegaan op mijn aanbod.
Mede door de reactie van @A-Steur hebben we dit intern verder kunnen nakijken en een oplossing gevonden voor dit issue.

Enfin, goed om te horen dat je je unlockcode toch hebt ontvangen. Heel veel plezier met je toestel gewenst.
A-Steur

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@Serkan Dat klanten op een gegeven moment in de lach schieten en hun geduld kwijt raken, vind ik persoonlijk niet zo vreemd hoor. Op een keer heb je het natuurlijk gewoon helemaal gehad. Vodafone is wel erg hardleers en er zijn grenzen aan wat klanten/mensen kunnen verdragen. Dus je zou de reactie van @Harry07 ook als terecht kunnen zien en Vodafone zou zich hier iets van kunnen aantrekken.

Ik heb het geduld gehad je destijds via een persoonlijk bericht te antwoorden en heb Vodafone nog weer een kans gegeven. Ik moet zeggen: sinds de "ho-ho-ho" sms gaat het goed. Laten we hopen dat dit zo blijft. @Serkan , i.i.g. bedankt voor de moeite die jij persoonlijk gedaan hebt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik kan me uiteraard goed voorstellen dat het geduld op een gegeven moment op raakt en men minder vertrouwen heeft in een oplossing. Het is jammer dat de oplossing in dit geval lang op zich heeft laten wachten.

De reactie van @Harry07 zou in mijn optiek opgaan als er geen helpende hand/oplossing was geboden. Dan was zijn 'lach' (kritiek) te begrijpen...

Graag gedaan in ieder geval. Houd me op de hoogte indien het toch niet gaat zoals het is ingesteld. Dan kan ik het verder oppakken.
berkelj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem, heldpesk heeft het ingesteld, krijg ze nog steeds.

Dus, hoe kom ik er van af?

Weer de 1200 helpdesk bellen en een uur in de wacht?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@berkelj dat is jammer om te lezen! Ik raad je aan om toch nog eens contact op te nemen met de klantenservice. Hopelijk kan het dan alsnog stopgezet worden.
Mdrongelen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had ooit de infoberichten als ik t buitenland inrij uit kunnen zetten. Abonnement omgezet en jahoor; daar komt de spam weer.

Welkom in België. Hou op!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Mdrongelen waarschijnlijk zijn de instellingen van je abonnement na de verlenging gereset. Je kunt de gewenste instellingen weer via My Vodafone terugzetten. Indien dat niet lukt kun je contact opnemen met onze collega's via 1201,
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic