Hoe jaag je een Vodafone Prepaid gebruiker naar de concurrent?
Nou, gewoon door hem alles te laten doen om de reclames uit te zetten en dan lekker gewoon door blijven gaan met reclame Spammen!
Trieste geschiedenis van klant onvriendelijkheid & incompetentie bij Vodafone: Ergens in september, reclame sms gekregen met onderan de tekst: "
wilt u deze berchten niet meer ontvangen? Neem contact op met 1200" (o.i.d.).
Okay doe ik! Ik bel en een meneer 'regelt' het voor mij.
6 oktober: daar is ie weer! Wéér een reclame sms. Ben laaiend en ga naar de Voda winkel hier in Veenendaal.
Jongeman gaat voor mij bellen/regelen. Hij krijgt te horen dat zoiets helemaal niet kan. Ik laat hem de tekst onderaan de sms zien (contact met 1200 opnemen). aan de andere kant van de lijn snappen ze het nu (lijkt het).
"het wordt geregeld, u moet alleen de telefoon even helemaal uit en weer aan doen om het te activeren"
Okay, gedaan en ben benieuwd..
6 november: en ja hoor daar is de sms weer! Ik weer naar de voda winkel. Deze winkelbediende weet de oplossing, gewoon 'infoberichten' uitzetten en klaar.. zou het nu echt???
24 november: jaja, je komt echt niet van mijn reclames af hoor denkt Vodafone. Wéér een sms met reclame..!
En wéér ga ik naar de winkel. Er wordt nu lang gebeld en het blijkt dat 'iemand' vergeten is het 2e vinkje (aan of uit) te zetten. Zo, gedaan! Nu moet het goed gaan... (ik geloof er geen barst van!)
15 december: zie je wel, ze nemen me gewoon in de zeik bij Vodafone! Wéér een reclame sms!
Ik ga nu een paar dingen doen:
1. Radar informeren over dit ongelooflijk klant irriterend gedrag van Vodafone
2. een ingezonden brief aan de Telegraaf hierover
3. Wie het maar horen wil, waarschuwen voor de praktijken van Vodafone en de incompetentie om iets wat men moet kunnen, te regelen
4. ook niet overwegen om Vodafone met totaalpakket (TV, Internet, Telefoon) als provider te nemen. (Mooie praatjesmaker van Vodafone was hiervoor aan de deur)
5. Vodafone als Spammer melden bij de ACM
Ik heb het helemaal met ze gehad!!!