Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

Re: You M bestellen

Hoi! Wat leuk dat je weer even in Nederland bent. Ik zie dat je nog geen antwoord hebt gehad.
Op Schiphol zelf is inderdaad geen Vodafone Winkel, wel in Hoofddorp Marktplein 86 HOOFDDORP.
Dat is een paar straten verderop.

Je krijgt voor je nieuwe Prepaidkaart een heel nieuw nummer. Het mobiele nummer is dus alleen bedoeld voor eventuele verificatie van je bestelling en om je op te hoogte te houden van de verzending.

Weet je hiermee voldoende?
3 Reacties 3
koffiemok

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon in het buitenland en kom eind deze week voor een kleine twee weken naar NL. Ik wil dan een prepaid simkaart voor mijn tablet hebben en de You M is precies wat ik nodig heb. Ik kan echter geen verkooppunt op Schiphol vinden, dus ik dacht een familielid de kaart te laten bestellen, zodat hij klaarligt als ik daar aankom. Als je on-line bestelt moet er onder meer een telefoonnummer ingevuld worden. Ik kan mijn eigen nummer niet invullen (want buitenlands) dus mijn familielid moet zijn eigen nummer invullen. Mijn vraag is nu of die simkaart aan dat nummer (+ adres en persoon) wordt gekoppelt wordt (niet handig!) of dat het alleen voor de verzending wordt gebruikt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic