Ik heb hetzelfde probleem, nou ja mijn partner heeft hetzelfde probleem met zijn toestel....alles geprobeerd. Uit zetten, up daten, ergens bij berichten iets uitvinken. Niets helpt. De simkaart werkt erchter prima in een ander toestel.
En waarom zou je daar voor moeten betalen, je mag van de leverancier, in dit geval Vodafone verwachten dat ze je een deugelijk product aanbieden.
Wat zijn uw rechten bij een ondeugdelijk product?
Is een product ondeugdelijk? Dan hebt u de volgende rechten. U hebt recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Dat moet dan binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt. De verkoper kan ervoor zorgen dat u een product te leen krijgt, zolang de reparatie duurt. U kunt niet altijd kiezen tussen een reparatie of een nieuw product. Soms wil de verkoper het product alleen maar repareren, omdat dat goedkoper voor hem is. In zo'n geval mag de verkoper zeggen dat hij alleen wil repareren.
De verkoper mag u niet naar de fabrikant van het product sturen. Hij moet het probleem oplossen of de fabrikant inschakelen voor u. Kiest u er zelf voor om naar de fabrikant te gaan? Dan kunt u dat het beste ook aan de verkoper vertellen. Soms wordt uw klacht sneller opgelost als u zelf de afspraak maakt met de fabrikant. Overleg hiervoor met uw verkoper. Hij blijft verantwoordelijk.
Voor een reparatie of een nieuw product hoeft u niet bij te betalen. Moet u van de verkoper wel bijbetalen? Dan mag u de koopovereenkomst ontbinden
Dus ik denk dat ik vanavond Vodafone maar ga bellen vanavond;)