Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

Re: Oproepen komen niet of laat binnen.

topic gesloten
3 Reacties 3
liandrah

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb soortgelijke onderwerpen gevonden, maar die waren van een jaar terug en gingen over de Iphone. Maar ik heb het probleem dat oproepen niet echt binnen komen. Ik krijg vervolgens een voicemail berichtje dat ik ben gebeld en dat terwijl ik niets hoor. Wanneer ik mezelf bel gaat hij een paar keer over voordat mijn telefoon daadwerkelijk over gaat. Dit is heel vervelend aangezien ik hem ook voor werk gebruik.

Wie weet wat ik hieraan kan doen? Ik heb een samsung s4, en verder werkt alles wel goed. Ik kan ook bellen.

Ik heb dit overal, thuis en op werk.

Alvast bedankt,
Groeten.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey liandrah


Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Allereerst raad ik je aan om handmatig een ander netwerk te selecteren. Daarna dien je het netwerk terug te zetten op het Vodafone netwerk. Mocht je een foutmelding krijgen dat het niet gaat dien je dit 5x te doen achter elkaar. Dit is omdat er dan een voorkeur netwerk staat ingesteld. Doordat de simkaart zich opnieuw aanmeldt op het Vodafone netwerk weet de simkaart precies wat er in je abonnement zit.

Wat je ook kunt proberen is een kruistest. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Hiermee kun je uitsluiten of het de simkaart is of het toestel.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
liandrah hebben de tips van steven- nog geholpen?


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic