Zeemanspot

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Re: Nieuw contract en telefoon komen niet af.

vandaag weer met 4 man aan de telefoon gehangen, zou terug gebeld worden binnen een paar minuten maar na 2 uur nog niets. Ik heb zelf weer gebeld word ik tijdens het uitzoeken er voor de 3e keer vanaf gegooid. Nu al 3 x aangegeven dat ik van heel de teringzooi af wil maar dan willen ze nog wel een extra maand van mij vangen terwijl het jullie schuld is dat dat nieuwe contract niet doorgaat. Ondertussen hang ik weer 12 min aan de lijn zonder resultaat natuurlijk. Ik ga nu met heel dit verhaal naar de consumentenbond en naar Radar en al wat ik kan vinden want ze zijn bij dit bedrijf zo lomp dat ze zelfs een contract nog niet fatsoenlijk kunnen anuleren.
1 Reactie 1
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Mij is telefonisch ook een aanbod gedaan wat eigenlijk te mooi was, uiteindelijk heb ik via http://www.vodafone.nl/feedback/ afgedwongen dat vodafone zich aan de telefonisch gemaakte afspraken zou houden want ze waren wel gedaan en het afsluiten van een contract betekent niet alleen dat wij de consumenten zich eraan moeten houden maar ook vodafone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic