dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Re: GRATIS INTERNET BLOX 500 op de actie sms maar niet voor prepaidklanten KIJK UIT

Daar zijn goed in bij vodafoon...vage smsjes sturen..je blij maken met dode mus....hopen dat je niet merkt dat je ongemerkt toch betaald voor iets wat je al betaald hebt of gratis zou krijgen...en dan laten betalen om klanten "service" te spreken.. Wij kregen sms op drie prepaid telefoons dat de blox bellen was verlengd. Met een maand . Die blox bestaat niet eens voor prepaid?!?

3 Reacties 3
cois

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vanochten een sms gehad actie; GRATIS INTERNET 500, sms 500 naar 4000. Eerst maar even een medewerker gevraag via de chat of je niet vast zit aan een abonnement. Nee hoor zegt hij, is eenmalig.
dus ik de sms gestuurd krijg ik de melding dat dit niet kan bij mijn dienst ?? ik weer op de chat, moest ik internet 500 aan smsen. Dat leek mij niet omdat dat wel een betaalbundel is. Ohw ja excuses zegt ie. toch even opnieuw zoeken...... Mag ik u telefoonnr.. ja hoor.. weer 5 minuten verder krijg ik  het verhelderende antwoord dat ik maar met de klantenservice moet bellen. Alleen dit kost 0,45 per minuut. Ik probeer nu opnieuw op de chat te komen met de vraag dat dit wel een vreemd verhaal wordt.
Net opnieuw een ander op de chat en er blijkt een fout bij Vodafone te zijn, dit bericht had niet naar prepaidklanten mogen gaan.... Fijn geregeld weer.
anirrr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook sms via vodafone gekrijgen maar lukt niet mijn vraag is waarom komt sms?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi dretje, ik was persoonlijk niet op de hoogte van dit probleem, dus hartelijk bedankt dat je je mede-klanten even informeert.

@anirrr, ik vermoed dat één van mijn collega's per ongeluk naar een verkeerde groep mensen de sms gestuurd heeft. Sorry voor de verwarring.
Ik ga in ieder geval zelf ook nog intern melding maken zodat dat niet nog eens gebeurd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic