Als de "baas" zegt voorstellen, tja dan heb je weinig keuze:p
Nou ik ben dus Per, inmiddels werk ik 10 jaar bij Vodafone. Een bedrijf dat altijd enorm in beweging is. Constant nieuwe diensten, nieuwe toestellen, nieuwe trends. Ik zeg: Ik
d'rvan
Time flies when you're having fun.
In die jaren heb ik de meeste afdelingen binnen Vodafoneland wel leren kennen, zowel afdelingen die direct contact met onze klanten hebben als afdelingen die achter de schermen opereren en organiseren. Ik ben nu een jaar lid van de 24/7 Web Crew en ga me vanaf nu ook bezig houden met het Forum.
Qua telefoons was ik een van de eerste Blackberry gebruikers en ben het merk jaren lang trouw gebleven. Op een gegeven moment het good old toetsenbordje toch maar overboord gegooid en gevallen voor een Samsung. Misschien ben ik wel te lang aan mijn BB blijven plakken maar ja achteraf is het altijd makkelijker.
Hobby's:
Alles wat met koken, eten en drinken te maken heeft (en wat er aan komt moet er ook weer af gesport worden). Verder speel ik heel graag met taal: ik schrijf korte verhaaltjes en houd ik van klassieke muziek (geen paniek je kunt best met me lachen!).
Favoriete uitspraken:
Koekkoek
"Soms moeten we nee verkopen, dat is niet leuk dat weet ik, maar wel een duidelijk antwoord toch?"
Dat kleine beetje dat ik eet, kan ik ook drinken:)