Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes

Re: De Vodafone medewerkers op het forum

Als de "baas" zegt voorstellen, tja dan heb je weinig keuze:p

Nou ik ben dus Per, inmiddels werk ik 10 jaar bij Vodafone. Een bedrijf dat altijd enorm in beweging is. Constant nieuwe diensten, nieuwe toestellen, nieuwe trends. Ik zeg: Ik Hart d'rvan
Time flies when you're having fun.

In die jaren heb ik de meeste afdelingen binnen Vodafoneland wel leren kennen, zowel afdelingen die direct contact met onze klanten hebben als afdelingen die achter de schermen opereren en organiseren. Ik ben nu een jaar lid van de 24/7 Web Crew en ga me vanaf nu ook bezig houden met het Forum.

Qua telefoons was ik een van de eerste Blackberry gebruikers en ben het merk jaren lang trouw gebleven. Op een gegeven moment het good old toetsenbordje toch maar overboord gegooid en gevallen voor een Samsung. Misschien ben ik wel te lang aan mijn BB blijven plakken maar ja achteraf is het altijd makkelijker.

Hobby's:
Alles wat met koken, eten en drinken te maken heeft (en wat er aan komt moet er ook weer af gesport worden). Verder speel ik heel graag met taal: ik schrijf korte verhaaltjes en houd ik van klassieke muziek (geen paniek je kunt best met me lachen!).

Favoriete uitspraken:
Koekkoek
"Soms moeten we nee verkopen, dat is niet leuk dat weet ik, maar wel een duidelijk antwoord toch?"
Dat kleine beetje dat ik eet, kan ik ook drinken:)


2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

Ik ben Arina en ik heb een smiley gebruik verslaving :(:(:(:(

Ik ben Arina en werk nu bijna 2,5 jaar bij Vodafone en de 24/7 Web Crew. Daar ben ik direct aangenomen dus andere afdelingen heb ik nog niet zelf ervaren. Het leuke van deze baan is het dagelijks bezig zijn met social media en klanten helpen met hun vragen. Die vragen kunnen over vanalles gaan en dat zorgt ervoor dat je nog steeds elke dag dingen leert 🙂

Toen het internet opkwam zo rond 2000 ben ik eigenlijk meteen erop te vinden geweest. Ik ben lid geweest van vele communities en forums en daar is dan ook mijn liefde ontstaan voor online media.

Dit heb ik uiteindelijk omgezet in mijn werk door de opleiding communicatie en multimedia design te doen in Maastricht. Heel veelzijdig en echt helemaal mijn ding. Ik ben zelfs nog op stage geweest in India en heb daar heel veel geleerd 😄

Ongeveer 1,5 jaar na mijn opleiding ben ik bij Vodafone terecht gekomen en daar dus nooit meer weg gegaan omdat het vele dingen aftikt die ik graag doe. Als moderator ben ik nu ook 1.5 jaar bezig met het forum en zoals je hiervoor gelezen hebt is dit altijd een hobby van me geweest dus ik kan jullie vertellen dat ik moderaten echt met heel erg veel plezier doe.

In mijn vrije tijd naast mijn werk hou ik net als een aantal andere collega's heel erg veel van koken en lekker uit eten gaan. Ook kijk ik graag mijn series zodra ze te downloaden zijn(je bent nerdy of je bent het niet). Films kijk ik graag lekker in de bios of thuis ontspannen op de bank. Verder zing ik ook heel erg graag, ik ben sopraan en zing nu al bijna 4 jaar in een klein dames ensemble om deze hobby uit te voeren 😄

Qua gadgets heb ik een Samsung TV, harddisk recorder van cisco, een Denon soundbar die ik pas gekocht heb en mega blij mee ben, er staat hier een Apple TV, ik heb een iPad 3 (the new iPad) en ook nog een zelf in elkaar gebouwde desktop PC.

Mijn telefoon is op dit moment een iPhone 5s gold, hiervoor had ik een iPhone 4, iPhone 3G, Google G1, LG prada (gestolen :'() wat Samsungs waarvan ik me de types niet meer herinner, een Nokia 3310 en als allereerste een paarse Swing 200

Ik weet het meeste over iPhones, maar ik werk inmiddels lang genoeg bij de Web Crew om ook van de meeste andere merken veel te weten.

Nu weten jullie echt alles over me geloof ik, dus dan geef ik het stokje door aan de volgende moderator die zich wil voorstellen 😄

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi allemaal, mijn beurt! Ook ik werk sinds we officieel een 24/7 Webcrew hebben bij die webcrew. Je komt me dus net als mijn collega's tegen op zowel Twitter, Facebook en al een hele tijd als één van de vaste moderators hier op het forum. Van origine ben ik jurist maar in mijn vrije tijd was ik al heel veel online bezig, met name op diverse fora. De overstap naar de social media was dus niet zo'n heel vreemde en goed kunnen muggeziften is hier ook geen slechte vaardigheid 😉

Mijn doel hier op het forum is vooral zorgen dat we samen een forum neerzetten waar je alles kunt vinden wat je zou willen weten over Vodafone, telecom en gerelateerde techniek, en dit alles terwijl er ook nog wat te lachen valt. Ik zeg: samen gaan we Tweakers en XDA van de troon stoten ;). Dan hebben we nog heel wat te doen natuurlijk, maar om mijn favoriete auteur te quoten: You need to believe in things that aren't true. How else can they become?

Mijn vrije tijd besteed ik aan lezen, films, muziek luisteren (het zelf spelen moet ik nodig weer eens gaan oppakken) en mijn favoriete hobby: schermen. En dan denk ik dat ook ik het belangrijkste wel verteld heb. Next!!


Ohja, en de eerste die me (zonder te googlen! *edit* Voor de bijdehandjes onder ons: nee, Bing of een andere zoekmachine mag ook niet 😉) kan vertellen waar die quote vandaan kwam mag me een privébericht sturen om zijn prijs te claimen.
(Medewerkers zijn uitgesloten van deelname)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic