arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Re: Dataverbruik: tips & tricks om binnen je bundel te blijven (voor Apple iPhone 4 en iPhone 5)

Bedankt voor alle tips!

Wel een vraag, gezien bij de red abbonementen 6 maanden netflix zit ben ik benieuwd hoeveel dit gebruikt?
Is dit gelijk aan een hd video? En wat is het verschil als je op 3G of 4g zit. Zag nl dat netflix zich aanpast aan de verbinding.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Arjan,

Ik heb je bericht verplaatst. In het data-verbruiks topic mogen alleen berichten worden geplaatst met nieuwe tips en tricks en adviezen om je onbewust data-verbruik tegen te gaan. En niet voor vragen, zoals jij die stelt.

Netflix kijken kost ruwweg 800 MegaByte per uur. Dat is circa 13,3 MegaByte per minuut.
Je kunt dat checken via de MyVodafone App. Selecteer dan Tegoed. En selecteer dan de 'bubbel' met jouw data-tegoed. Dan kun je te weten komen hoeveel je nog kunt verbruiken aan bijvoorbeeld het bekijken van Netflix of YouTube video's.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Arjan,

Ik heb je bericht verplaatst. In het data-verbruiks topic mogen alleen berichten worden geplaatst met nieuwe tips en tricks en adviezen om je onbewust data-verbruik tegen te gaan. En niet voor vragen, zoals jij die stelt.

Netflix kijken kost ruwweg 800 MegaByte per uur. Dat is circa 13,3 MegaByte per minuut.
Je kunt dat checken via de MyVodafone App. Selecteer dan Tegoed. En selecteer dan de 'bubbel' met jouw data-tegoed. Dan kun je te weten komen hoeveel je nog kunt verbruiken aan bijvoorbeeld het bekijken van Netflix of YouTube video's.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic