Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Re: BTW factuur voor mijn toestel

Hoi @AntonAdesign.
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je een BTW factuur nodig hebt voor aangifte. Mijn collega's geven je de juiste informatie. De toestellening wordt niet gespecificeerd omdat het over een lening gaat. Als het goed is, heb je bij het bestellen van je abonnement een orderbevestiging en het contract ontvangen. Hierop staan de toestelkosten met BTW. (indien aangevraagd met BTW). Kun je eens controleren of je daar de totale toestelkosten op terugziet met BTW? 

3 Reacties 3
AntonAdesign

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hallo Steven,

Op de "pakbon" staan de toestelkosten, en er staat ergens vermeld dat deze kosten inclusief BTW zijn. Het BTW bedrag staat er niet op. Deze pakbon voldoet niet aan de eisen van de Belastingdienst. Voor al mijn voorgaande toestellen heb ik wel een "echte" factuur gekregen. Ook voor deze toestellen was er een lening.

Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@AntonAdesign, de pakbon of het contract is volgens de belastingdienst het juiste document als er de BTW op vermeld staat. Op het contract en de pakbon staat altijd de totale prijs voor het toestel met en zonder BTW. Kun je mij via een privebericht de pakbon sturen? Dan kan ik controleren of deze correct is en dit eventueel intern aankaarten. 

AntonAdesign

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi Steven,

Het lukt me niet om jou een bericht te sturen. Als ik jouw ID kopieer als geadresseerde wordt dat niet geaccepteerd. Ook kan ik wel foto's en films bijvoegen, maar geen pdf bespanden. Ik werk normaal in Firefox, maar ook in Chrome lukt het niet. Ook in deze reactie kan ik geen pdf bijvoegen. Anders zou ik je de factuur van mijn vorige toestel als voorbeeld laten zien.

Ik heb op de site van de Belastingdienst de regels omtrent facturen weer nagelezen, en een pakbon of contract is in ieder geval niet geldig als factuur. Vodafone valt niet onder de uitzonderingen, dus Vodafone is verplicht om een geldige factuur te verstrekken.

 

Zullen we verder via e-mail communiceren?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic