Indigowarrior9

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

RESETTEN Vodaphone voicemail instellingen

1. Hoe is het mogelijk om je Vodaphone voicemail te resetten
Dus gewoon van vooraf aan kunnen beginnen, alsof je 'm nog nooit hebt gebruikt??

2. Hoe is het mogelijk om je opgenomen [naam] te WISSEN??
Deze optie komt niet voor in in het huidige Voicemail menu!!

3. Waar kan ik een FOUTLOZE handleiding van Vodaphone voicemail die WEL UP-TO_DATE IS?
De vele handleidingen op deze website die ik inmiddels heb gedownload zijn verouderd, incompleet of kloppen gewoon niet.
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi!

Je kunt je voicemail helemaal uitschakelen door 12330 te bellen. Als je dit gedaan hebt kun je hem weer inschakelen via 12331. Daarna kun je hem weer helemaal instellen zoals jij dat graag hebt. Hier is de handleiding die je moet hebben!
Indigowarrior9
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Annabelle,
1. Dank je wel voor je reactie.. (12230 ->voicemail, 12231 -> voicemail aan) Echter is hierdoor inhoudelijk niets veranderd, want ik kan nog steeds niet mijn "persoonlijke welkomst boodschap" niet WISSEN, DELETEN, WEGGOOIEN !!!

2. De handleiding die je hebt aangereikt (had ik al) en vermeld ook niet hoe dit moet.

==================================================================================
Mijn vraag is dus, hoe ik ALLES kan WISSEN (instellingen, opgenomen namen, welkomst-boodschappen (1e en tijdelijke) m.b.t. mijn Voicemail en weer opnieuw kan beginnen, alsof ik 'm nog nooit gebruikt zou hebben ??
==================================================================================

Zeg me a.u.b. ook gewon eerlijk als dit technisch niet mogelijk is, dan ga ik zelf wel uitzoeken hoe ik rond deze uitdaging heen kan werken.. (Ik ben beroeps-icter en geen gemiddelde Vodaphone klant)
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, als beroeps-ict'er snap je denk ik wel dat sommige features niet in een systeem zitten omdat ze maar zeer sporadisch nodig zijn 😉

Je kunt twee dingen doen: je boodschap wissen is niet mogelijk. Je kunt uiteraard wel in plaats van je huidige boodschap een nieuwe boodschap opnemen. Opgenomen boodschappen worden beperkt bewaard, dus die verdwijnen vanzelf.

Het alternatief is contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je voicemail afsluiten en weer opnieuw aansluiten. Daarmee zou ook alles gewist moeten zijn.

Hoef je niet eens zelf op zoek naar een workaround 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic