Maurice73

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

REPARATIE PROCEDURE

Nu 40 dagen de Galaxy S III in mijn bezit... blij, blij, blij.... Althans...

Al vanaf dag één problemen met geïnstalleerde apps op mijn SIII
Zo nu en dan bleef Facebook, Whats'App en het qwerty toetsenbord hangen.
Te snel met typen, wisselen van apps, problemen met het geheuigen?

In week drie telefoon uit mijn handen laten vallen.
Gelukkig booed mij beschermende plastic houder enige bescherming
Wat butsjes in de zijkant en helaas een klein haarscheurtje op het glas rechtsonder (niet ter plaatse van de display)

Vanaf drie weken geleden tot twee keer toe tijdens het bellen viel mijn telefoongesprek weg
Vanaf twee weken regelmatig dan weer wel/niet contact met het Vodafone netwerk
Vanaf één week geleden is de batterij in 8 uur zowat leeg (ook al doe ik er weinig mee

Conclusies? WTF !
Hard Reset gedaan.. terug naar fabrieksinstellingen.
Helaas, nog steeds valt verbinding met Vodafone netwerk weg

Hedenochtend (21 juli 2013) naar de Vodafone winkel op de Lijnbaan te Rotterdam geweest
Aldaar zit een reperatie units
Hun reactie:

"Het moederbord is zeer waarschijnlijk de boosdoener. Het toestel zal moeten worden opgestuurd naar Samsung. Samsung zal ook de 'glazen' afscherming met het haarscheurtje vervangen" 

resumé: Kosten: 200+ voor slechts het beschermings glas aan de voorzijde....

Het mototblok is verrot en nu wordt ik gedwongen om voor minstens 200 euro een nieuw glazen afscherming aan te schaffen. Lekker hoor Samsung! Daarnaast is dit de eerste opzet in het zwarte pieten! Want ja, bewijs maar eens dat je toestel al niet optimaal functioneerde voordat er een harscheurtje in zat.

Ik wordt hier dood ongelukkig van. Net een RED abonnement afgesloten + SIII. (ook niet gratis) en ik wordt direct op enorme kosten gejaagd waar ik niet om vraag (ik heb geen last van het haarscheurtje, zit niet t.p.v. mijn display).

Wat te doen Vodafone ?



1 Reactie 1
Tsikwan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste maurice,
 
Helaas is er niks aan te doen gezien de reparateurs de toestel in zijn geheel controleren voor mogelijke oorzaken voor het voortdoenende probleem. Dit is dan ook de reden dat ze de display voor het zekere vervangen. Kosten blijven dan ook voor de klant zelf als er geen verzekering op aangesloten zit.
 
Eventueel je inboedel verzekering of een lopende verzekering bij een andere organisatie die je electrische aparatuur dekt die de kosten kunnen dekken van de reparatie?
 
In iedergeval veel succes!
 
Met vriendelijke groet,
Tsikwan 
(medewerker vodafone retail organisatie)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic