hobiiee

Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

RED extra GB voor bestaande klanten.

Beste,

Ik heb een RED Super (6GB) abonnement en zie dat als je nu afsluit je een extra GB krijgt. Is het voor bestaande klanten ook mogelijk om de extra GB te krijgen?

Mvg, Hobiiee
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hey hobiiee

De extra gb is alleen mogelijk bij een verlenging of inderdaad een nieuw abonnement.
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
steven-

Wel appart dat er voor bestaande klanten geen extra mogelijkheden zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
Voor klanten die al een abonnement hebben loopt op dit moment de Napster actie.
Tegen de tijd dat jij mag verlengen zal er waarschijnlijk ook weer een actie lopen betreft korting etc.


Angelfire

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog geen twee maanden geleden een nieuw red abonnement afgesloten, 300 belmin, 1 gig internet en onbeperkt sms. Nu valt mij op dat mensen die nu een zelfde abonnement afsluiten ineens 1 gig extra cadeau krijgen, dus 1 gig+1 gig gratis, 300 belmin en onbeperkt sms. Is dit voor mijn abonnement ook toe te voegen. Als vaste klant zou ik dit erg waarderen?
Angelfire

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hebben andere klanten dit ook ervaren?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Angelfire,

Hier zou je echt contact op moeten nemen voor met de klantenservice.
Echter aan de andere kant ben je er zelf bij wanneer je verlengt. Vodafone heeft vaker van dit soort acties en is het soms een kwestie van afwachten wanneer een actie wordt gedaan. Nogmaals probeer het morgen bij de klantenservice. Wie niet waagt...... Natuurlijk bestaat ook de kans dat ze nee zeggen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic