Het is bij Vodafone erg moeilijk om de klant te vriend te houden en goed personeel op het callcentrum te krijgen.
Erg onjuist bejegend gisteren en brutaal,
Het red together is goed, als je goed alles verteld wordt bij overstap, ik betaal nu voor ziggo online l ineens en ben extra zender pakket sport kwijt, zomaar, dank je wel VODAFONE.
En dan de machtigingen binnen de red together, ik ben 50 jaar en moet met moeders weer naar de winkel of mammie moet zelf bellen naar vodafone , want wij kunnen dat niet, ik en mijn vader..
Nu hoor ik vanavond dat mijn moeder een wachtwoord heeft aangemaakt, terwijl ze belde met vodafone, mooi.
Als compensatie kreeg ik een link naar apple music, omdat mijn moeder daar niks mee heeft, streaming muziek en ik wel.
Wat blijkt nu, Ik kan niet via sms link erop komen, want ik heb een content blokkade, blokkade voor betaalde internetdiensten.
Had vodafone kunnen zien toen mijn moeder zei, geef mijn zoon maar de compensatie voor alle ellende, maar ja callcentrum !!!! denken niet mee. hadden ze kunnen zien dat ik blokkade had, nu moet ik er morgen WEER achteraan.
Hoezo service …….. moe wordt je er van, ps, ziggo heb ik vanaf 1996 en dit nog nooit meegemaakt….