iestyniestyn

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

RCS ondersteuning?

Op in principe alle Android toestellen zit standaard de berichten app van Google. Hiermee kun je sms berichten sturen en ontvangen. Ook MMS en RCS werkt met de app. RCS werkt ongeveer als WhatsApp als ik het goed begrijp, dwz via internet, en je kan multimedia er ook mee sturen. Geen van beide werkt echter bij Vodafone. Je zou verwachten dat RCS bij Vodafone zou werken , niet alleen omdat dit de nieuwe standaard moet worden volgens Google maar ook omdat Vodafone vroeger kennelijk een eigen RCS messaging platform had. Wanneer kunnen we weer foto's met een bericht versturen bij Vodafone?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi iestyniestyn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe dat in elkaar zit, geen idee. Je zou denken dat het gewoon nog moet werken maar waarschijnlijk zit er toch iets met die MMS, wat nu niet meer werkt bij Vodafone. Daarom sla ik deze vraag even over en laat ik hem graag over aan een medewerker van Vodafone. Je zou het eventueel nog kunnen vragen via een privé bericht bij Facebook of Twitter. Misschien dat die mensen er iets van weten?!?

Anders even wachten op een moderator (medewerker van Vodafone), of iemand die er wel meer van weet 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi iestyniestyn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe dat in elkaar zit, geen idee. Je zou denken dat het gewoon nog moet werken maar waarschijnlijk zit er toch iets met die MMS, wat nu niet meer werkt bij Vodafone. Daarom sla ik deze vraag even over en laat ik hem graag over aan een medewerker van Vodafone. Je zou het eventueel nog kunnen vragen via een privé bericht bij Facebook of Twitter. Misschien dat die mensen er iets van weten?!?

Anders even wachten op een moderator (medewerker van Vodafone), of iemand die er wel meer van weet 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact opgenomen met onze klantenservice of kunnen we je nog ergens mee helpen via de Community iestyniestyn ? 🙂
iestyniestyn
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Omdat Vodafone verwijst naar dit forum voor support ging ik ervan uit dat Vodafone ook via dit forum reageert, maar dat is dus kennelijk niet zo. Ik zal ze wel even rechtstreeks contacteren (ook al willen ze dat kennelijk liever niet).
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is wel heel erg vreemd van de klantenservice van Vodafone. Uiteraard makkelijk om hier naar toe te verwijzen, dan hoeven ze het zelf niet op te zoeken ?

Het is natuurlijk wel een heel technisch verhaal en ik kan me voorstellen dat als je iemand aan de lijn hebt die hier geen kaas van heeft gegeten, zich hier ook niet aan wil branden. Misschien dat anders Sharon nog even kan kijken of stuur anders eens een privé berichtje via Facebook of Twitter. Daar zitten mensen die ook wat dieper en verder binnen Vodafone kunnen informeren. Wie weet dat je daar ook iets verder kan komen met info.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik heb dit intern voor je nagevraagd iestyniestyn. Blijkt dat wij dit al 2 jaar niet meer aanbieden. Lees meer informatie hierover in dit topic: https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/call-en-message-stoppen-per-1-augustus-2017-247570.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Kunnen we nog iets voor je betekenen iestyniestyn of mag ik het topic sluiten?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic