PersonX

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pusherige vodafone verkopers bellen op prepaid nr

hallo

ik werd vandaag gebeld, op mijn prepaid nummer, van vodafone.
een medewerker van vodafone wist mij presies te vertellen, hoeveel ik vebruik en wat ik verbruik.
ik heb niet voor niets een prepaid kaartje.
ik vind het prettig enigzins anoniem te zijn.
daarbij gaf ik de verkoper duidelijk en beleefd aan dat ik niet geintresseerd was in ''hoe het nog goedkoper kan'', en dat ik erg tevreden ben met vodafone, en ik dat ook zal blijven als we het gesprek beiendigen.
de verkoper praate hier gewoon over heen en begon te vertellen wat hij in de ''aanbieding'' had.
zeer asociaal dus. ik onderbrak de verkoper en verzocht hem nogmaals vriendelijk om het gesprek te beiendingen. Hij begon weer door te praten over waarom ik het niet ''voordeliger'' wil hebben. ik zij dat ik maar ging ophangen en hem een prettige dag wenste, en zelfs toen bleef die door praten.
ik vind dit een asociale manier van benaderen. daarbij ik heb een prepaid kaartje, dus ik wil helemaal geen telefonische verkoop, ook niet van vodafone zelf! waarom worden klanten daar niet om gerespecteerd? en waarom worden wij zo behandeld aan de telefoon?

ik wens dus niet meer benaderd te worden door vodafone, op geen enkele manier.
waar kan ik dat duidelijk maken? want ik vind dit een serieuze zaak


2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @PersonX
Dat was wel een heel fanatieke verkoper.
Wat rot dat je dit zo hebt ervaren. Het is uiteraard niet de bedoeling om een aanbieding er zo doorheen te drukken.
In My Vodafone kun je aangeven of je benaderd wilt worden voor aanbiedingen. Lukt dat niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan helpen we je verder.
Jeroba

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hmm ben dus niet de enige die een erg opdringerige Vodafone verkoper aan de lijn kreeg.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic