hallo
ik werd vandaag gebeld, op mijn prepaid nummer, van vodafone.
een medewerker van vodafone wist mij presies te vertellen, hoeveel ik vebruik en wat ik verbruik.
ik heb niet voor niets een prepaid kaartje.
ik vind het prettig enigzins anoniem te zijn.
daarbij gaf ik de verkoper duidelijk en beleefd aan dat ik niet geintresseerd was in ''hoe het nog goedkoper kan'', en dat ik erg tevreden ben met vodafone, en ik dat ook zal blijven als we het gesprek beiendigen.
de verkoper praate hier gewoon over heen en begon te vertellen wat hij in de ''aanbieding'' had.
zeer asociaal dus. ik onderbrak de verkoper en verzocht hem nogmaals vriendelijk om het gesprek te beiendingen. Hij begon weer door te praten over waarom ik het niet ''voordeliger'' wil hebben. ik zij dat ik maar ging ophangen en hem een prettige dag wenste, en zelfs toen bleef die door praten.
ik vind dit een asociale manier van benaderen. daarbij ik heb een prepaid kaartje, dus ik wil helemaal geen telefonische verkoop, ook niet van vodafone zelf! waarom worden klanten daar niet om gerespecteerd? en waarom worden wij zo behandeld aan de telefoon?
ik wens dus niet meer benaderd te worden door vodafone, op geen enkele manier.
waar kan ik dat duidelijk maken? want ik vind dit een serieuze zaak