Ik zou graag mijn pukcode willen opzoeken in de VodafoneZiggo app, maar ik kom in een loop terecht. Hij stuurt een sms naar mijn geblokkeerde sim. Dus ik kan niet inloggen. Zou iemand van Vodafone deze tweestapsverificatie uit kunnen zetten zodat ik kan inloggen? Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt @HenkyPenky . Bij deze is de 2FA-verificatie voor je uitgezet 🙂
Een tijdje geleden moest ik ook mijn pukcode hebben, zweet brak me uit met de gedachte, k** straks kom ik de app niet in omdat die om een tweestapsverificatie kan vragen. Gelukkig kon ik er zonder problemen in komen en kon zo bij mijn pukcode komen, ander had ik ook wel even een probleem gehad.
Maar het uitzetten van de tweestapsverificatie kan geregeld worden.
Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om je hier bij te helpen.
Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen aan de slag voor je. Je kunt HIER je informatie invullen.
Hi @HenkyPenky!
Ah ja dat gaat dan niet lukken als je niet erin komt! Goed dat je even aan de bel trekt.
Ik kan de tweestapsverificatie zeker uit zetten zodat je erin kan. Wil jij je 06nummer noteren onder je profiel? Dan regel ik het zodat je bij je PUK code kan!
@Carlien staat genoteerd in het profiel.
Bedankt @HenkyPenky . Bij deze is de 2FA-verificatie voor je uitgezet 🙂
Dankjewel @Cecilia alles werkt weer zoals het zou moeten zijn. Hele fijne dag gewenst!
Super, dat is fijn om te horen @HenkyPenky. Jij ook een hele fijne dag gewenst 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.