Na drie maal een verkeeerde pincode ingevoerd te hebben, moest ik mijn pukcode invoeren. Dit laaste leek te lukken echter het lukte mij niet om een nieuwe pincode aan te maken en daarmee in te loggen.
Na het aanmaken van deze nieuwe pincode (2 x invoeren) werd mijn pukcode weer gevraagd waarna ik weer een nieuwe pincode moest aanmaken. De cirkel was rond.
Na dit heb ik vodafoon (zo'n geautimaatiseerde dienst)gebeld voor mijn pukcode. Het vreemde is (vond en vind ik) dat deze pukcode niet overeenkwam met mijn originele pukcode (pukcode bij mijn prepaid simkaart). De pukcode die ik kreeg via de telefoon, werkte wel; ik kon en kan nu eeb nieuwe pincode aanmaken en gewoon weer inloggen. Ik weet zeker dat ik in het verleden nooit mijn pukcode heb veranderd.
Mijn vraag: Kunnen anderen, zoals mensen van Vodafoon, mijn pukcode wijzigen, zonder fysiek contact met mijn telefoon?
En is dit in mijn geval gebeurt door vodafoon?