Humbold

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Puinhoop bij Vodafone

Wij proberen al vanaf 31 januari 2019 een abonnement bij Vodafone af te sluiten. Door een systeemfout welke blijkbaar niet op te lossen is is dat nog steeds niet gelukt! Wij kunnen het nummerbehoud van de telefoon van mijn vrouw (Vodafone prepaid) niet vrij krijgen waardoor er geen abonnement afgesloten kan worden. Bij Vodafone niet, nergens niet! Wij hebben letterlijk uren aan de telefoon gehangen bij Vodafone, allemaal behulpzame medewerkers die het niet voor elkaar krijgen om het probleem op te lossen!
Ik heb zelf -helaas- net een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone. Wij zullen NOOIT meer een abonnement bij Vodafone proberen af te sluiten. Ongelooflijk, dat een bedrijf als Vodafone niet de juiste medewerkers hebben om een probleem als deze -een systeem fout- te kunnen oplossen. We zijn nu op de datum 8 maart 2019 beland. We hopen dat op 8 maart 2020 dit probleem is opgelost. Maar gezien de incompetentie van het management is daar niet op te hopen!
6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Humbold

Welkom op de Community.
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring! Dit waarderen wij zeker!

Ik kan mij voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent en het opgelost wilt zien. Namens Vodafone mijn excuses voor deze situatie.
Via de Community heb ik helaas geen mogelijkheid om de systemen erbij te pakken wegens privacy redenenen.
Hebben mijn collega's hiervoor al een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst?
Humbold
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,

Je wilt niet weten hoeveel collega's er al geprobeerd hebben het probleem op te lossen, vandaag nog zelfs.
Het probleem wordt door de techneuten NIET opgepakt!!!
De medewerkers van Sales, Annuleringsdesk, Abonnementen etc. hebben zelfs geprobeerd om het persoonlijk op te lossen door naar de betreffende afdeling te lopen. Geen resultaat! 3x werd gezegd over 10 dagen opgelost, 3x werd gezegd over 2 dagen is het opgelost. Vandaag durven ze geen einddatum op te geven!!! Probleem is, mijn vrouw is vrijwel blind, zij heeft de telefoon nodig om de weg te wijzen buitenshuis. Een ander nummer is voor ons heel lastig omdat we dan alle ziekenhuizen en artsen etc. dienen te informeren over de verandering van het nummer.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We begrijpen jouw frustratie, maar helaas klopt het wat mijn collega schrijft: via het forum kunnen we dit niet voor je oppakken. Het klinkt inderdaad als een technisch issue dat niet zomaar via de klantenservice op te lossen is. We zijn echter ondertussen al 3 dagen verder; wat is ondertussen de status?
Humbold
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De status is op dit moment (12-03-2019 9:24 uur) dat er nog STEEDS NIETS IS OPGELOST! Wij krijgen alleen maar de schuld vanwege een verkeerde opgave van ons banknummer! Maar dit banknummer klopt gewoon. Let wel, al tig jaar wordt mijn abonnement hiermee betaald! De verkoper (combinatie Chat en telefonisch contact) heeft ons begeleidt in het aanschaf traject. Als hij het niet weet hoe het correct moet, hoe moeten wij dat dan weten? En wij bepalen toch zeker zélf met welke bankrekening wij de maandelijkse betaling doen? En op het bankpasje staat dat het een gezamenlijke rekening betreft.
Wat is hier mis mee? En al met al, is Vodafone dan niet in staat om deze fout (van hun zelf!) te corrigeren? Wat is het probleem? Niet capabele management?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zou je graag een antwoord willen geven waar het mis gaat etc. Echter kan ik dit niet omdat ik geen inzicht heb in de gegevens etc.
Ik kan dan ook niet met je meekijken hiervoor. In dit geval raad ik dan ook aan om het onderzoek af te wachten (indien mijn collega's dit doorgezet hebben).
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic