henkbart

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Puinhoop bij Vodafone

Het is een grote puinhoop bij Vodafone. Ik kreeg eind september een email dat ik iets besteld zou hebben. Dat heb ik dus niet gedaan. Gebeld met de klantenservice. Die konden de bestelling NIET vinden. Echter een aantal dagen later kreeg ik een email dat de bestelling verstuurd zou zijn. Weer gebeld. Kreeg het advies om de bestelling terug te sturen. Echter heb ik nooit een bestelling ontvangen. Wel stond er een rekening van 30 euro op mijn rekening voor deze bestelling. Weer gebeld en uitgelegd. Zou worden opgelost. Niet dus. Maar ondertussen wel het geld innen.
Op klachten wordt niet gereageerd. Zelfs interne zaken lopen niet goed. Door een medewerker een interne aanvraag gedaan om dit op te lossen, maar je raad het al. Wordt ook niet op gereageerd. Vraag mij af wat ze daar doen????

Heb nu al mijn abonnement opgezegd. Lijkt de enige optie te zijn om ze bereiken. Ze raken op de enige manier die ze wel merken, nl in hun geld.

Misschien een oplossing voor iedereen die problemen heeft, want het forum hier zit vol met problemen.

1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
henkbart wat een vervelende situatie zeg! Onze forumleden kunnen je hier helaas niet bij helpen, zie de regels van dit board. Ik sluit dit topic daarom. Je kunt dit het beste aankaarten bij mijn collega's van de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic