Narrock

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Providers buitenland

Beste mensen,
momenteel zit ik met een vraagje. onlangs veel in Zweden geweest. en het viel mij op dat als ik hand matig voor provider wou kiezen. dat ik bij het netwerk telia de melding kreeg dat mijn sim kaart niet geschikt was om om dat netwerk te registreren.
(zelfde melding waneer ik in Nederland op kon wil inloggen)

dat ik in nederland niet op kpn kan inloggen logisch. maar in het buitenland moet ik toch op elk netwerk kunnen.
of werken jullie met vaste buitenlandse providers.

ik kon perfect bellen met telanor. dus was geen ramp maar de ene heeft soms net wel bereik en de andere niet (op zee)

al vast bedankt voor de info
Narrock

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Narrock, voor een optimale netwerkdekking werken we in het buitenland samen met een aantal providers. Je simkaart maakt daardoor automatisch verbinding met het specifieke netwerk van de betreffende provider. Indien je op een bepaalde locatie toch een ander netwerk wilt selecteren kun je dit alsnog handmatig doen. Echter kan het soms zijn dat je hiervoor een aantal pogingen (3-5) nodig hebt waarna je pas verbinding krijgt met het netwerk. Probeer het dus een aantal keren uit als je handmatig een ander netwerk wilt selecteren.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Narrock, voor een optimale netwerkdekking werken we in het buitenland samen met een aantal providers. Je simkaart maakt daardoor automatisch verbinding met het specifieke netwerk van de betreffende provider. Indien je op een bepaalde locatie toch een ander netwerk wilt selecteren kun je dit alsnog handmatig doen. Echter kan het soms zijn dat je hiervoor een aantal pogingen (3-5) nodig hebt waarna je pas verbinding krijgt met het netwerk. Probeer het dus een aantal keren uit als je handmatig een ander netwerk wilt selecteren.
Narrock
topicstarter
Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan

bedankt zou het de volgende keer blijven proberen. dan kan de topic gesloten worden.

dank u wel
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Prima! Graag gedaan voor zover Narrock.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic