Anne heide

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Provider werkt nog niet

Beste,

Jullie geven dit aan bij nummerbehoud.

Ik heb dit overgenomen van een ander bericht want ik ervaar hetzelfde probleem. Het is erg dringend dat ik wel sms kan ontvangen door coronabewijzen. Zodra de simkaart van je huidige provider niet meer werkt, plaats je de Vodafone simkaart in je toestel. Je maakt nu automatisch gebruik van je nieuwe abonnement en je nummer is behouden.

Maar ik heb nu al een tijdje dat met jullie simkaart ik geen service heb. Aangezien ik dat ook al niet meer heb van de oude provider, ben ik dus niet meer bereikbaar, kan dat eigenlijk op dit moment niet gebruiken.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Anne heide 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend, maar wat is een tijdje? Is dat vanaf vandaag of is dit al een paar dagen?
Nu lees ik dat het bericht gisteren is geplaatst, heb je er dan nu nog last van?

Als het vandaag is, dan kan het nog wel een volledige dag duren voor ze je aansluiten. Soms is dit aan het begin van de dag maar het kan ook pas rond 22:00 uur vanavond zijn. Dus daar valt geen pijl op te trekken en dan is het echt geduldig afwachten en af en toe je toestel uitzetten en weer aan om te zien of je al bij Vodafone hebt aangesloten. Heb je al een langere tijd, dus 1 of 2 dagen, geen service en geen Vodafone dan is er waarschijnlijk toch iets mis gegaan met het overzetten van de ene provider naar de andere. Je zou dan het snelst contact op kunnen nemen met de klantenservice, dit kan via een chat of door te bellen. Maar alleen als het ECHT NIET vandaag gebeurd, het omzetten. 

Want dan bel je echt voor niets en dan krijg je het antwoord dat het nog een volledige dag kan duren, of je hebt geluk en je hebt over 10 minuten een aansluiting. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Anne heide 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend, maar wat is een tijdje? Is dat vanaf vandaag of is dit al een paar dagen?
Nu lees ik dat het bericht gisteren is geplaatst, heb je er dan nu nog last van?

Als het vandaag is, dan kan het nog wel een volledige dag duren voor ze je aansluiten. Soms is dit aan het begin van de dag maar het kan ook pas rond 22:00 uur vanavond zijn. Dus daar valt geen pijl op te trekken en dan is het echt geduldig afwachten en af en toe je toestel uitzetten en weer aan om te zien of je al bij Vodafone hebt aangesloten. Heb je al een langere tijd, dus 1 of 2 dagen, geen service en geen Vodafone dan is er waarschijnlijk toch iets mis gegaan met het overzetten van de ene provider naar de andere. Je zou dan het snelst contact op kunnen nemen met de klantenservice, dit kan via een chat of door te bellen. Maar alleen als het ECHT NIET vandaag gebeurd, het omzetten. 

Want dan bel je echt voor niets en dan krijg je het antwoord dat het nog een volledige dag kan duren, of je hebt geluk en je hebt over 10 minuten een aansluiting. 

Anne heide
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het is opgelost, ik heb contact opgenomen en mijn contract eerder in laten gaan. Blijkbaar is dit een bekend probleem bij een overstap vanaf Youfone. Goede service hier, jammer dat zij mij ineens uit hun netwerk hadden gezet. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Fijn om te horen en veel plezier bij Vodafone.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, je weet de community te vinden 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic