Hoi @Alex050
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik ben niet werkzaam bij Vodafone, don't shoot the Messenger. Op de website van Vodafone zelf staat geen actie wat betreft de koop van het toestel met gratis airbuds 2 pro. Als deze actie er was geweest dan had deze op de website gestaan en dan had je er recht op. Als je vervolgend gaat kijken op de website van Samsung dan zie je dat er wel een actie is bij aankoop maar dat Vodafone NIET aan deze actie mee doet. Deelnemende winkels staan namelijk op deze lijst. Vervelend, maar waar, als er geen actie vanuit Samsung voor Vodafone verkoop is, dan heb je er ook geen recht op. Je kan natuurlijk altijd proberen om je te registreren via Samsung, maar ik verwacht dat die je ook zullen melden dat het niet mogelijk is. Het uitgeven van promotie spullen gaat altijd via Samsung, "bijna" nooit via Vodafone.
Wat Vodafone nu doet met deze schriftelijke toezegging, ik weet het niet. Maar kans bestaat dat het gewoon een fout is geweest en dat je er geen recht op hebt. Je kan nog even wachten op @Cecilia, ze is wel werkzaam bij Vodafone en die kan met je mee kijken. Misschien zou je de chat ook nog even kunnen delen (haal wel alle privacy gevoelige informatie zoals nummers, namen en andere dingen die aan je kunnen koppelen, weg uit het gesprek).
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |