Alex050

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Promotie Samsung Buds Pro2

Ik heb mijn red together extra abonnement verleend met een Samsung s23 telefoon. Ik heb deze via de chat besteld en specifiek gevraagd als ik dan ook gebruik kon maken van de Samsung promotie die geld tot 1 oktober. Gratis airbuds 2 pro bij een S23. Nu krijg ik bericht dat mijn aanvraag voor de promotie is afgewezen omdat vodafone blijkbaar niet meedoet met deze aktie. Ik had dit specifiek gevraagd in de chat. Als ik dan klantenservice bel krijg ik het antwoord die neerkomt op " jammer dan ze maken wel vaker fouten in de chat". Het is mij schriftelijk toegezegd in de chat. Wat moet ik doen om de Airbuds pro 2 te ontvangen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Goedemorgen @Alex050 

Super bedankt voor het toesturen van de bevestiging en factuur via een privébericht. Bij deze heb ik de aanschafkosten van de Samsung Galaxy Buds2 Pro vergoed! In My Vodafone zie je nu ook een creditnota terug 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Alex050 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben niet werkzaam bij Vodafone, don't shoot the Messenger. Op de website van Vodafone zelf staat geen actie wat betreft de koop van het toestel met gratis airbuds 2 pro. Als deze actie er was geweest dan had deze op de website gestaan en dan had je er recht op. Als je vervolgend gaat kijken op de website van Samsung dan zie je dat er wel een actie is bij aankoop maar dat Vodafone NIET aan deze actie mee doet. Deelnemende winkels staan namelijk op deze lijst. Vervelend, maar waar, als er geen actie vanuit Samsung voor Vodafone verkoop is, dan heb je er ook geen recht op. Je kan natuurlijk altijd proberen om je te registreren via Samsung, maar ik verwacht dat die je ook zullen melden dat het niet mogelijk is. Het uitgeven van promotie spullen gaat altijd via Samsung, "bijna" nooit via Vodafone. 

Wat Vodafone nu doet met deze schriftelijke toezegging, ik weet het niet. Maar kans bestaat dat het gewoon een fout is geweest en dat je er geen recht op hebt. Je kan nog even wachten op @Cecilia, ze is wel werkzaam bij Vodafone en die kan met je mee kijken. Misschien zou je de chat ook nog even kunnen delen (haal wel alle privacy gevoelige informatie zoals nummers, namen en andere dingen die aan je kunnen koppelen, weg uit het gesprek). 

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Alex050
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Daarom heb ook specifiek gevraagd als die promotie ook gold. Ze heeft dit zwart op wit bevestigd in de chat, ik had zelfs de link van de promotie naar haar gestuurd in de Chat

Alex050
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

CCI_000004.jpg

Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ja, je hebt gelijk. Deze persoon zegt duidelijk JA wanneer je vraagt of je deze airbuds 2 pro gratis krijgt. Dit blijft moeilijk want eigenlijk heb je er geen recht op. Maar goed, ik ben niet werkzaam bij Vodafone, dit moet echt een medewerker uitzoeken voor je. Zal nog even vragen of @Cecilia mee wil kijken. Heb nog even geduld, deze gaat je verdere informatie geven. Vul aub nog wel even je privé gegevens in, zie het blokje hieronder!

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Alex050, welkom hier!

Ik kan mij voorstellen dat je flink baalt van deze situatie. Heel fijn dat je direct ook het chatgesprek erbij hebt geplaatst. Persoonlijk vind ik in deze situatie het antwoord: ''Jammer dan, er worden nu eenmaal fouten gemaakt' ook veel te kort door de bocht. Natuurlijk zijn we mensen en maken we allemaal wel eens fouten, maar dan horen we er alles aan te doen om deze fout op te lossen. 

Ik heb de situatie intern besproken en er zal ook feedback gestuurd gaan worden aan deze collega. Wat betreft de oplossing! Als jij de Samsung Galaxy Buds pro 2 besteld via Samsung of bol.com (link) en mij het bonnetje/bestelbevestiging vervolgens toestuurt, dan zorg ik dat er een vergoeding wordt aangemaakt ter hoogte van het aankoopbedrag. Je mag deze dan wel even via een privébericht naar mij toesturen. Dit kun je doen door naar jouw inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Alex050
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Cecilia Ik ben heel blij met deze oplossing.

Ben al vanaf Debitel denk zo'n 25 jaar bij Vodafone/Debitel. Ik ben dit dus ook helemaal niet gewend van Vodafone. Service is altijd goed geweest.

Ben blij dat je mij op deze manier hebt kunnen helpen met deze oplossing. dank je wel.

@Energieboy Ook bedankt voor je inbreng om tot deze oplossing te komen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Goedemorgen @Alex050 

Super bedankt voor het toesturen van de bevestiging en factuur via een privébericht. Bij deze heb ik de aanschafkosten van de Samsung Galaxy Buds2 Pro vergoed! In My Vodafone zie je nu ook een creditnota terug 🙂

Alex050
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen @Cecilia ,

 

Super bedankt voor de snelle oplossing.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic