Caro_line

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Promo | Gratis Galaxy Watch | Samsung S25 Ultra

Waar kan ik de gratis galaxy watch bestellen?

Tijdens het telefoongesprek werd mij verteld dat ik deze via Samsung kan bestellen, echter kan ik daar niet aangeven dat ik deze via Vodafone heb besteld.

Hoe gaat dit in zijn werking?

5 Reacties 5
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 83Posts
  • 11Oplossingen
  • 18Likes

Hi @Caro_line

Allereerst welkom op de Vodafone community 🙂 

Uiteraard wil je weten hoe je de Galaxy watch kunt bestellen. En volgens mij gaat het om de actie die hier tussen staat. Je kunt de Galaxy watch via deze link bestellen. En kom je ergens niet uit, laat het dan weten. 

Kun je overigens ook even kijken naar je telefoonnummer die je hebt geplaatst onder je profiel, deze lijkt helaas niet te kloppen. 

Caro_line
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Roland,

Mijn telefoonnummer heb ik aangepast.

Echter de actie kan ik niet terugvinden.

Zie alleen een inruilactie. 

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 83Posts
  • 11Oplossingen
  • 18Likes

Heel gek @Caro_line. Welk toestel heb je van ons ontvangen? En zou je wellicht een ordernummer onder je profiel kunnen plaatsen? Dan zoek ik even de order erbij om te kijken welke promotie je zou kunnen gebruiken. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12560Posts
  • 3611Oplossingen
  • 3288Likes

Ik denk eerder dat er bij Samsung heel wat mis gaat. Op bijna alle promoties die ik klik krijg ik foutmeldingen te zien. Misschien dat @Roland eens kan informeren bij Samsung wat er aan de hand is. Ook deze pagina doet het niet. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12560Posts
  • 3611Oplossingen
  • 3288Likes

Ze verwijzen ook naar deze pagina maar ook deze doet het niet, als je door klikt.
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic