Henk G

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Profielfoto toevoegen zodat personen zien dat ik bel

Goedenavond , ik wil graag weten hoe ik een profielfoto kan toevoegen aan mijn mobiele telefoon. Abonement Vodafone, Samsung Galaxy A10

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Dat is niet mogelijk, op de iPhone is dat net anders. Als men belt via iMessage ziet men een foto. Op Android is het wel mogelijk dat jij een foto van een persoon toevoegt aan de contactpersoon en vica versa @Henk G .

Contactpersonen opgeslagen op de simkaart kunnen geen foto krijgen, er is maar beperkt geheugen in de simkaart.

Bel je via WhatsApp, dan ziet de persoon aan de andere kant wel een profielfoto (indien jij dit ook hebt ingesteld in WhatsApp, ga hiervoor naar WhatsApp >> Klik op de drie puntjes >> Klik op het rondje naast je naam >> Selecteer een foto).

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Henk G ,

Zou je graag een profielfoto willen toevoegen aan je MyVodafone account? Of wil je een profielfoto toevoegen voor een specifieke app op je toestel of je Samsung account?

Vriendelijke groet,

Henk G
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil graag een profielfoto toevoegen …...als ik iemand bel dat  ze kunnen zien dat ik dat ben.

Dat kan toch handig zijn , dus mijn contacten kunnen zien dat ik bel. Dat is de bedoeling.

 

Henk G
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil graag een profielfoto toevoegen …...als ik iemand bel dat  ze kunnen zien dat ik dat ben.

Dat kan toch handig zijn , dus mijn contacten kunnen zien dat ik bel. Dat is de bedoeling.

 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Dat is niet mogelijk, op de iPhone is dat net anders. Als men belt via iMessage ziet men een foto. Op Android is het wel mogelijk dat jij een foto van een persoon toevoegt aan de contactpersoon en vica versa @Henk G .

Contactpersonen opgeslagen op de simkaart kunnen geen foto krijgen, er is maar beperkt geheugen in de simkaart.

Bel je via WhatsApp, dan ziet de persoon aan de andere kant wel een profielfoto (indien jij dit ook hebt ingesteld in WhatsApp, ga hiervoor naar WhatsApp >> Klik op de drie puntjes >> Klik op het rondje naast je naam >> Selecteer een foto).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic