npopesco

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Product besteld en betaald. Maar nog steeds niks gekregen. HTC one m9 actie

30 maart heb ik Harman Kardon actie besteld en betaald ( 99 euro ). Verder heb ik niks van vodafone gekregen, zoals bevestegings email. Misschien ergens fout in email gemaakt, maar als nog, volgens Vodafone voor 16:00 uur besteld morgen thuis. Het is al 1 week en ik heb nog steeds niks gekregen. Ik heb na dag 4 contact genomen met klantenservice, maar die weten niks over. Ik heb email gestuurd met mijne situatie naar info@vodafoneactie.nl en van hun heb ik niks gehoord.
Ik ben pas een nieuwe klant van Vodafone en deze situatie heeft al slechte reputatie. Want ik heb gevoel dat mijn geld is gewoon gestolen en niemand weet daar over.
Hopelijk hier hoor ik oplossing voor deze probleem
8 Reacties 8
jeremywe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb precies hetzelfde probleem, heb al minimaal 12 keer gebeld met de klantenservice en niemand die me kon helpen. Werd alleen maar doorverbonden en opgehangen en ik ben zelfs doorverbonden met de klantenservice van lamborghini???
Anonymous
Niet van toepassing
Hey npopesco en@jeremywe,

Hoe hebben jullie de telefoon besteld samen met de harbon kardon? Normaal gesproken zodra je iets besteld krijg je hier een bevestigings mail van.
De status opvragen
Hou je ordernummer bij de hand. Het ordernummer staat in de e-mailbevestiging van je bestelling.

Online besteld:
Bekijk de status online: https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp
Bel gratis naar 0800-020 00 43

Telefonisch besteld:
Bel gratis naar 0800-0560

Hoop voor jullie dat het snel in orde komt.

Groetjes stevied86
jeremywe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na dat ik de pre order heb binnen gekregen heb ik dat soundpakket online besteld via https://directsales.vodafone.nl/accessoires/orderform/11740/
het bedrag is van mijn rekening afgeschreven, maar heb geen enkele bevestiging gehad. Na een week te vergeefs klantenservice te hebben gebeld heb ik een klacht ingediend. Toevallig kreeg ik die dag erna wel een mailtje. Daar stond als titel in je bestelling is ontvangen maar als je het mailtje opende dan stond er alleen maar een plaatje in van Vodafone, geen enkel order nummer.

Mvg Jeremy weesenaar
Zwollenaar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Exact zoals Jeremy beschrijft ook bij mij het geval. Ook na mailen naar dat adres een lege bevestiging ontvangen. Ik heb daarop een reply gegeven wat er bevestigd word maar helaas tot op heden niets vernomen.

Bellen heeft geen zin. Ze weten het niet bij de klantenservice. Of ik HTC niet kon bellen....:P
Zwollenaar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Stevie-lees eerst eens goed wat de klacht is. Je geeft nu antwoorden waar men niets aan heeft. Er is geen bevestiging dis men heeft ook geen nummer ter referentie.
Vincehermans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zit ook met dezelfde situatie. Vorige week HK soundpack besteld en sindsdien 1 lege bevestigingsmail (zonder ordernummer) ontvangen. Net de klantenservice gebeld en het sturen van een bevestigingsmail stond bij mij zogenaamd 'uit' en ik zou een nieuwe bevestiging krijgen (niet gebeurd).

Verder gaven ze aan dat de levertijd 2-3 weken is, iets dat naar mijn weten ook nergens was aangegeven op de vodafone site. Ik stapte over naar vodafone met het idee dat de service wat beter zou zijn, nou niet dus!!
Anonymous
Niet van toepassing
Het Zwollenaar,

Ik geef alleen de opties waar je heen kunt bellen betreft een bestelling. Voor de meeste dingen is idd een ordernummer nodig maar ook zonder ordernummer zou het bij deze afdelingen zichtbaar moeten zijn tenzij iets mis is gegaan. Aangezien we vanuit hier namelijk niks kunnen betekenen omdat forumleden niet in de systemen van Vodafone kunnen. Van daar ook mijn antwoord.
Ik hoop voor jullie dat jullie snel een bevestiging krijgen en de speaker.

Groetjes stevied86
jeremywe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wederom kan er weer geen antwoord komen op mijn vraag. Had nooit verwacht hoe slecht de service zou zijn van Vodafone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic