DanielleAdevrie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen zakelijke account

De titelomschrijving zegt het al ik heb problemen met het volgende.

  • Wachtwoord incorrect op My Vodafone app
  • Ik ontvang geen email bij het opnieuw aanvragen van een wachtwoord
  • Onverklaarbaar hoge kosten op mijn factuur, die ik NIET kan inzien wegens bovenstaand probleem
  • Al MEER dan een uur bezig met het contacteren van de klantenservice wat de volgende problemen geeft:

  • Ik krijg alleen maar een computer aan de telefoon die vraagt mijn postcode en huisnummer in te spreken zodat deze digitale troela kan reageren met "Ik heb u niet verstaan, kun u het nog een keer herhalen"
  • Het is ONMOGELIJK om een PERSOON aan de lijn te krijgen. Telkens als ik dan uiteindelijk toch iets hoor, word ik gewoon weg gedrukt. Zelfs midden in mijn vraag. En nee, dit heeft niets te maken met mijn bereik, dit is namelijk gewoon netjes vol (tenminste nog iets wat goed gaat).
Ik ben sinds 7 juli 2018 overgestapt van Telfort naar Vodafone, uiteraard voor de extra's die geboden worden voor de combinatie met Ziggo. Helaas heb ik sinds deze 5 weken niets anders dan drama ontvangen. Geen netwerk, geen bereik, storing hier storing daar, onverklaarbare factuur kosten, onmogelijk mijn eigen abonnement in te zien omdat dit tegenwoordig zo nodig DIGITAAL moet (WAT NIET WERKT).

De reden dan ik zo vreselijk geïrriteerd ben komt 99% door het drama van de zogenaamde klanten 'service'.

Uit noodzaak ook hier maar ingelogd via mijn facebook account want ja.. ik heb blijkbaar geen vodafone account - wat ik ook niet kan aanmaken vanwege de melding "Ai! Er gaat iets niet helemaal zoals het hoort, probeer het later nog eens"
een melding die ik al 2 weken ontvang.. wat is 'iets later' in jullie optiek??????

Ik hoop dat ik hier wel uitleg kan ontvangen over bovenstaande punten.

Sinds 7 juli 2018 probeer ik hier een oplossing voor te vinden! Spijt dat ik niet bij Telfort ben gebleven.

Met vriendelijke groet,
Danielle de Vries
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi DanielledeVries

Welkom op de Community!
Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt en het niet opgelost wordt voor je. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je hierdoor geïrriteerd bent. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor!
Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kunnen wij met je meekijken waar het mis gaat met het account. Mijn collega's kunnen deze voor je resetten of evt verwijderen en opnieuw aanmaken. Hierdoor kun je de facturen ook meteen inzien. Via de Community heb ik geen mogelijkheid om met je mee te kijken hiervoor. Wegens privacy redenen heb ik deze mogelijkheid niet.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi DanielledeVries

Welkom op de Community!
Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt en het niet opgelost wordt voor je. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je hierdoor geïrriteerd bent. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor!
Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kunnen wij met je meekijken waar het mis gaat met het account. Mijn collega's kunnen deze voor je resetten of evt verwijderen en opnieuw aanmaken. Hierdoor kun je de facturen ook meteen inzien. Via de Community heb ik geen mogelijkheid om met je mee te kijken hiervoor. Wegens privacy redenen heb ik deze mogelijkheid niet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat het niet via de Community opgelost kan worden, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic