Dit bericht heb ik ook verstuurd naar de klantenservice dus vandaar dat er wellicht vreemde persoonsvormen in zitten.
Ik zal de situatie even uitleggen:
Vorig jaar op 16 september 2023 heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel, een iPhone 15 Pro Max. De levering van dit toestel duurt natuurlijk even ivm de voorverkoop etc maar dat terzijde.
In het verlenging contract staat dat ik een toestel lening van 960 euro heb en hiervoor moet ik 40 euro per maand afbetalen. Na een tijdje heb ik het toestel ontvangen en heb ik het resterende bedrag eenmalig betaald, alleen de daarop volgende maanden werd telkens de toestel lening niet afgeschreven bij de factuur.
Hier heb ik 3 maanden achteraan gezeten tot er eindelijk iemand op het forum mij kon helpen en alles recht kon trekken. Via telefonisch contact afgesproken dat ik in de maand maart 168.42 euro eenmalig moet bijbetalen zodat de toestel lening die ik dus vanaf september heb allemaal is betaald.
Nu zie ik in myVodafone dat de toestel lening niet vanaf september loopt maar vanaf februari. Dit klopte niet en dus heb ik eens gevraagd wat ik zou moeten betalen als ik alles in één keer zou aflossen (het resterende bedrag dus).
Ik kreeg bericht van jullie dat dit nog 860,50 euro zou zijn.
Nu heb ik een rekensom gemaakt en die zal ik hieronder delen.
Totaal toestel lening: 960 euro
Betalingen
Eenmalige betaling in maart: 168,42 euro
Toestel lening betaling maart: 41,38 euro
Toestel lening betaling april: 40 euro
Als ik deze betalingen van het totaalbedrag af trek kom ik op een resterend bedrag van 710,20 euro.
Ergens gaat er dus iets fout, volgens jullie data heb ik 150,30 euro minder betaald dan dat ik daadwerkelijk heb betaald.
Aan jullie nu de vraag dit recht te trekken.
Ik kan de facturen en het contract aanleveren zowel als bewijs van de betalingen. Deze zal ik hier niet toevoegen (voor Obvious redenen) maar kan ik altijd opsturen.