Peterd0705

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen scherm 6plus

Ik heb een iPhone 6plus die problemen heeft met het beeldscherm. De zogenaamde touch disease. Door een solderingdprobleem met bepaalde chips, werkt de touch mogelijkheid niet meer. Ik heb contact met Apple gehad en daar kennen ze het probleem. Als ik de telefoon rechtstreeks via Apple had gekocht, dan was de telefoon door hub kostenloos gerepareerd op basis van Nederlands consumentenrecht. Maar omdat ik de telefoon via Vodafone heb gekocht, moet ik volgens Apple dit verzoek bij Vodafone neer leggen. Dus bij deze, hoe kan ik dit het beste regelen?
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Peterd0705,

De technologie van nu kan het nog weleens begeven. Maar... als je nog garantie op je toestel hebt kun je deze natuurlijk ter reparatie opsturen! Dan kan worden bekeken wat er gerepareerd moet worden.

Je vindt instructies over het ter reparatie bieden van je toestel hier.

Mochten er nog vragen zijn, dan heb je bet forum zo gevonden.

Groet,
Peterd0705
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Samsungexpert,

Deze pagina had ik ook al gevonden. Waar het mij om gaat is dat dit niet zo maar een defect is. Dit is een probleem dat zich specifiek voor doet bij de IPhone 6 plus. Apple geeft dit ook zelf toe en voert deze reparaties gratis uit bij klanten die het toestel rechtstreeks bij Apple hebben gekocht. Dit doen ze op basis van Nederlands en Europees consumentenrecht wat aangeeft dat je mag verwachten dan een IPhone, bij normaal gebruik, langer mee gaat. Mijn vraag aan Vodafone is, of zij ook op basis van deze wetgeving de reparatie willen uitvoeren?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Peterd0705,

Excuses voor de latere reactie.

Natuurlijk heb je fabrieksgarantie op het toestel, ook als je deze via Vodafone besteld. Is je vraag inmiddels al door een ander beantwoord of is het toestel al ter reparatie verzonden?

Groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic