Hey
dvdmark,
Vervelend dat dit gebeurt. Wat je kunt proberen is het volgende: je kunt het toestel of terug zetten naar fabrieksinstellingen via itunes of via de telefoon zelf. Vergeet niet een backup te maken van je toestel. Ik raad persoonlijk aan via itunes om hem vervolgens ook te activeren via itunes.
Wat je ook kunt proberen is (mits dat je een laptop of pc hebt) de iPhone opstarten in DFU modus. Hiervoor dien je de home knop en aan/uit knop ingeduwd houden tot dat er een stekker in beeld verschijnt (meestal na een minuut). Vervolgens koppel je hem aan iTunes en zeg je iPhone herstellen.
Je gaf al aan dat het de simkaart niet was. voor de zekerheid zou je eventueel een nieuwe simkaart kunnen activeren om het uit te sluiten. Deze kun je halen bij een Vodafone winkel.
Als ik het goed begrijp is de telefoon nu voor een 2 keer opgestuurd binnen 3 maanden naar dynafix en 3 X naar Apple. Het opsturen naar dynafix valt onder de garantie van de eerste reparatie bij dynafix. Als het daarna nog niet werkt meteen weer terug sturen. Tevens raad ik je ook aan om alle gegevens van de reparatie te bewaren (Irma voda nummers) samen met de datums waarop het verstuurd werd. Mocht het namelijk zo ver komen dat het na 3 keer opsturen nog niet werkt dan heb je recht op een coulance swap. Dit kun je regelen via de klantenservice.
Wat je zou kunnen proberen is contact opnemen met de klantenservice, situatie uitleggen en eventueel checken wat hun zeggen. Maybe dat ze de coulance swap al aanbieden. Niet geschoten.....
Ik hoop voor je dat je aan bovenstaande iets hebt en dat het snel is opgelost voor je.